傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 2 月 28 日  星期六  


什麼是愛? 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

最近好悶

今日同嚴麗,P.E,KY仲有n0k B去左睇愛情故事

原本諗住好睇GA LA

點知...

超悶LO

前面個2個女GE

超仆街

係咁嘈

超想倒曬D爆谷落去

HAHA=]

只有8個人睇

-_-""""

仲要有2個係阿伯同阿婆

好IN喎你地

咁老仲睇呢D戲?!

勁!!

下星期去睇陰容院在

一定要去呀!!

好想睇AR!

 

究竟

什麼是愛?

有人能回答我嗎?

愛太痛  -  吳克群

吃不能吃 睡不能睡
沒有了你 全都不對
我都學不會 把愛敷衍
用笑容來把眼淚催眠

笑不能笑 哭不敢哭
人不像人 鬼不像鬼
朋友都說這 不過失戀
但我卻連呼吸都膽怯

能不能不愛了 因為愛太痛了
我痛得快死了 卻無法把你忘了
能不能不愛了 愛情它太痛了
我痛得快死了 卻無法把愛割舍
我不能睡

吃不能吃 睡不能睡
沒有了你 全都不對
我都學不會 把愛敷衍
用笑容來把眼淚催眠

能不能不愛了 因為愛太痛了
我痛得快死了 卻無法把你忘了
能不能不愛了 愛情它太痛了
我不能夠 不能夠不愛了

能不能不愛了 因為愛太痛了
我痛得快死了 卻無法把你忘了
能不能不愛了 愛情它太痛了
我不能夠 不能夠不愛了

吃不能吃 睡不能睡

發表時間:2009-02-28 04:29 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 2 月 21 日  星期六  


[ 此日誌受密碼保護 ] 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:tears )
發表時間:2009-02-22 12:06 AM
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名