傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 3 月 11 日  星期三  


2009-03-11 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

呢幾日都冇打BLOG...

前幾日比老師叫左要簽點咩行為紙

超低囉

10月份GE野

你比我個陣時都唔想簽嫁啦

而家又係到叫我簽

咁你記黎做咩呀?

死戇鳩

超唔据陳顯兒囉而家

係咁話人點點點咁

自己又唔係好了解人囉

話妃玩唔起!?

咁你米仲玩唔起

大佬呀

我地6E班GE冇一個唔玩得囉好冇

我地連老師都敢玩啦

仲玩到佢走鬼左

居居你一個低B

會玩唔起?

吳志堅話妃雞

妃一定會嬲嫁

比人叫你雞

你都會嬲啦

係米呀?!

佢根本冇踩過吳志堅本書囉

你對眼猜問題就配眼鏡啦

琴日放學

妃同顯黎左我屋企

好悶呀

顯係到睇守護甜心

笑死我同妃啦

妃又係到講權

-.-唔好日日都講好冇?

唔係幾想聽

今日P.E堂

好好笑AR

今日我好HAPPY

終於放棄到佢

超喜囉

我唔鍾意你啦!!!

可以同你講

我覺得你好鳩柒!!

發表時間:2009-03-11 11:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 3 月 7 日  星期六  


2009-03-07 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

6/3

家政堂個陣

講到雞

吳志堅就望著呀妃

LUNCH完又係到講

跟著比呀妃打

點知佢同WPK講

搞到D老師黎鳩曬

超仆街...

放學個陣留左呀妃同吳志堅

冇等到妃,,,因為嚴嚴要黎我屋......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-07 03:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名