傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 1 月 31 日  星期六  


悶-_-" 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

無聊的我!?

妃作的

又被佢嘈醒LA

想訓AR

人地3點幾先訓

又唔似你咁早訓

成個我AR媽咁

死雞><

日日都係屋企>^<

悶爆-________-

想搵人同我傾計OR SD SMS!!!!!!

如果唔係}

我會悶死`

唔知打咩好\./

要清功課l0w

BUT`

ArT都開唔到個網

點做AR?

呀~~

唔想翻學!

唔想見到某某人AR~

還是好朋友
作詞:林夕 作曲:黃韻玲
演唱:古巨基&梁靜茹

沒有人要內疚 沒需要原宥
在十字街頭 就相互保佑
那些體貼問候 那美麗鏡頭
沒必要一分開就變成了詛咒

相愛這一場 可能是為了 能擁有一個好朋友
還是好朋友 比愛人長久
不能牽的手按在心頭
在最寂寞的關頭 永遠在左右
事過情遷后 升華眼淚后(升華以后)
思念是最漫長的享受
那無痛的傷口 還帶著溫柔到白頭

親吻失去感受 火花燒到盡頭
沒激情有感情 有另一種邂逅
相愛這一場 可能是為了 能擁有一個好朋友
還是好朋友 比愛人長久
不能牽的手按在心頭
在最寂寞的關頭 永遠在左右
事過情遷后 升華眼淚后(升華以后)
思念是最漫長的享受
那無痛的傷口 還帶著溫柔 到白頭

還是好朋友 比愛人長久
不能牽的手按在心頭
在最寂寞的關頭 永遠在左右

事過情遷后 升華眼淚后(升華以后)
思念是最漫長的享受
是什么叫你我 只配做一對 好朋友

我真的愛得好深

無法把你忘了

好痛

痛的快死了

而你

能做些甚麼?

發表時間:2009-01-31 09:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 1 月 30 日  星期五  


最近的我 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

很無聊...

日日都只係COMPUTER

GG又冇放

悶-________-

今日妃嘈醒

係咁叫我起身

起LO

即出FT

去完又翻YT

妃黎左我屋企

做功......

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-30 10:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名