| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2006 年 7 月 11 日 星期二 |
MUSIC!}== |
今日有果個咩音樂會WO]]
有D人夾BAND AR..=0=
表演..唱歌AR...THE ARK]]
D ANIMALS...好好笑...)*我鐘意個GOD講野^0^
都OK LA}音樂會初初有D悶\=後尾冇咁悶`
放小息...成個鐘*O*
上CLASSROOM果時又係咁]]又變左透明?!!!!
同WENDY"GIGI落去買野..^^
放完小息放學*
買野上WENDY HOME叮叮*V*
KAKA""之後又番番SCHOOL"
又走XD
GO BACK HOME*訓到6:30=V=
趕去學校M記=O="
音樂晚會...坐前左...^^
多左D野WO""HA}>V<"
睇完走人...==
細佬入左ST MARKS AR=V="
|
|
刊登時間︰2006-07-12 12:27 AM *  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一 |
good luck  |
琴晚竟然去左睇波..
因為細佬同呀媽開電視睇波...
其實主要係細佬睇=v=""
唔知有咩好睇]]又唔識睇...
但係我都出左廳睇""
原來睇下d球員同d人d反應都幾好笑....
仲玩人浪=0=""""
haha*到左下半場都冇睇...
去左玩電腦之後訓覺...
意大利臝左wo=0=""以為法國會贏tim*v*
kaka]]e+冇野好做]]
姑姐今日生la"""改左la}}\
haha....又係7月]]
>3<""good luck ar*****
|
|
刊登時間︰2006-07-10 01:27 PM *  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
|
2006 年 7 月 9 日 星期日 |
伊莎貝拉* |
今日好遲起身]]
成12點幾AR`=O=
玩電腦.........................
呀爸又無LALA番左....咁咪即關機出去睇伊莎貝拉LO XD
KEKEKE*好黑AR....初初唔知佢講咩...睇睇下都明...
1般LA}}*555....
睇完又玩電腦...悶\\\\\\\\\\''''
有咩做AR?!打緊DIARY LO>V<
|
|
刊登時間︰2006-07-09 04:11 PM *  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|