..,."]]︴從此以後我們變成了陌路人_°*×┐ 

 +-`"`如何能留住快樂__*\/\\

 

kwancheng
暱稱: VaNeSsA*kWaN-3-"
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
國民教育==
成績表@@
MUSIC!}==
good luck
伊莎貝拉*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SAMANTHA
vvinchan
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

       2006 年 7 月 11 日  星期二   



MUSIC!}==

今日有果個咩音樂會WO]]

有D人夾BAND AR..=0=

表演..唱歌AR...THE ARK]]

D ANIMALS...好好笑...)*我鐘意個GOD講野^0^

都OK LA}音樂會初初有D悶\=後尾冇咁悶`

放小息...成個鐘*O*

上CLASSROOM果時又係咁]]又變左透明?!!!!

同WENDY"GIGI落去買野..^^

放完小息放學*

買野上WENDY HOME叮叮*V*

KAKA""之後又番番SCHOOL"

又走XD

GO BACK HOME*訓到6:30=V=

趕去學校M記=O="

音樂晚會...坐前左...^^

多左D野WO""HA}>V<"

睇完走人...==

細佬入左ST MARKS AR=V="

 

     刊登時間︰2006-07-12 12:27 AM *   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                       ▼||,,'`The time You leaves's
                                                         The time You break my heart in two  ___))*

       2006 年 7 月 10 日  星期一   



good luck 愉快

琴晚竟然去左睇波..

因為細佬同呀媽開電視睇波...

其實主要係細佬睇=v=""

唔知有咩好睇]]又唔識睇...

但係我都出左廳睇""

原來睇下d球員同d人d反應都幾好笑....

仲玩人浪=0=""""

haha*到左下半場都冇睇...

去左玩電腦之後訓覺...

意大利臝左wo=0=""以為法國會贏tim*v*

kaka]]e+冇野好做]]

姑姐今日生la"""改左la}}\

haha....又係7月]]

>3<""good luck ar*****

 

 

     刊登時間︰2006-07-10 01:27 PM *   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                       ▼||,,'`The time You leaves's
                                                         The time You break my heart in two  ___))*

       2006 年 7 月 9 日  星期日   



伊莎貝拉*

今日好遲起身]]

成12點幾AR`=O=

玩電腦.........................

呀爸又無LALA番左....咁咪即關機出去睇伊莎貝拉LO XD

KEKEKE*好黑AR....初初唔知佢講咩...睇睇下都明...

1般LA}}*555....

睇完又玩電腦...悶\\\\\\\\\\''''

有咩做AR?!打緊DIARY LO>V<

 

     刊登時間︰2006-07-09 04:11 PM *   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                       ▼||,,'`The time You leaves's
                                                         The time You break my heart in two  ___))*