| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2006 年 7 月 8 日 星期六 |
無聊*V* |
今日好悶`
玩電腦]*
同SUKI去還書...
好快走左`
番屋企...1出LIFT見到AR MA""=0=
1齊去租碟`無無聊聊租左伊莎貝拉=V="
HEHE}}留番聽日先睇`
番屋企...又玩電腦*聽歌...
唉...
玩到6點幾...又去飲茶...食晚餐*
好悶AR...突然覺姑姐2叔好NICE}
癲左....姑姐就黎生BB LA*
祝你順利AR!*V*
8點幾走左番屋企睇電視....
又係玩電腦"""好似玩到傻左咁]]]
|
|
刊登時間︰2006-07-09 12:49 AM *  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日 |
71*  |
今日71....我生日AR>V<
嘻...雖然E+係72..=0="
1朝早又有人CALL嘈醒左`>O<
玩電腦...點知呀爸打黎話咩今次退步左...
唔比$1000你....比$500你...其他自己比黎買新手提*
冇錢就冇錢LA...E+諗諗下好過冇....XD
出左去同呀嫲姑姐飲茶.....係度話我大個LA`=0=""""
跟住去MTR同埋WENDY"MAGGIE"ERICA"GIGI 1齊去我HOME ...SUKI又遲D黎*V*
玩啤牌...HAHA>V<"
之後整FUN FAIR D野....寫下野...CUT下野>W<
睇碟....HEHE....少少變態...幾好笑....雖然我冇咩睇到=V="
食蛋糕^^冇許願TIM T^T`
去左房玩電腦....睇下D片...痴痴地GE*
好快就7:00 LA...>O<
佢地走左之後....就同呀媽"細佬"細姨1齊去買壽司....食完飯帶番HOME食...XDDDDD
GOOD*!=O=
今次生日都好HAPPY^0^
多謝你地D禮物同埋同我1齊過生日[E個包括埋呀媽"細佬同細姨GA]]^^
|
|
刊登時間︰2006-07-02 12:38 AM *  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二 |
派卷*  |
今日要派卷...
我地SCHOOL個PETER要走WO}}
MS IP話見到佢要講D野=0=讀左幾次...
第1科派HISTORY*MR. MARIANO又講野LA...
之後SIN派卷...真係....好彩...第1科PASS左AR...
睇左陣片就落堂...@@
小息隱左形@V@
之後果D都PASS....算OK GA LA..
BUT IS嚇死....出到去派住1份卷先...
見到得15分....原來仲有第2份GA=V="""""
跟住2份+埋...仲要.....
原來80分滿分...=0=
嚇死咩....
放學LILY唔HAPPY AR"
可能誤會左呢*
今晚可能比人鬧...
*V*.....聽日都要派卷AR*
感謝主.... |
|
刊登時間︰2006-06-27 05:09 PM *  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
▼||,,'`The time You leaves's
The time You break my heart in two ___))* |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|