| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
| 放假naa;D |
分類: 未分類 |
yo 我等呢日都吾知等左幾耐,, 終於放復活節假na=]
成完term test 一身鬆哂XD 成績不必多講na [因為我同阿橙講冇100%我都係吾滿意ga na XDD]
所以為下次既exam努力na-v- 事實上我中學既成績係好重要的,,我要靠張成績表去USA ga maa .\/.
雖然呢個假期冇之前plan左咁去旅行.都係出左啲問題搞到去吾成-_-v 不過我都要呢個假期過得勁精釆*v*
呢個假有好幾日full左luuu,,剩番果幾日last day要俾我系屋企好好enjoy下:D (其實係趕hw XD)
係啊;;睇完報紙之後我真係好想好想去USA呀!! 果度既harry potter樂園就開na!!!!!
真係見到都興奮arrr^0^ 幾時先有得去呢 ~_~ 好想去果度飲奶油啤酒,,好似好正
|
| 發表時間:2010-03-31 11:13 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 有苦自己知.. |
分類: 未分類 |
今日考埋中史之後成個人崩潰了..
等吾切史陳收卷已經喊到收吾到聲. 好釆在場冇俾人見到.. 醜死..
原諒吾到自己既過失 .. 原諒吾到自己既錯敗 ..原諒吾到自己呢科會吾合格..
當話要停筆果陣發現到原來仲有廿分未做, 果刻真係好想捅死自己 ..
點解 on 居到吾睇清楚份野 , 果part吾係丙部啊! 係要做咖 ! 廿分呀!
第1次咁受吾住刺激, 敵吾過淚水.. 衝左出去 ... baubau見到我喊到咁都嚇親..
我吾想俾人見到我咁失敗. 今次真係好樣衰 , 怪自己1邊寫野1邊顧住個死人鼻 又係咁咳,
由上車喊到番屋企. ..
好釆係自己一條友, 食埋野之後就訓死左.. 係咁同自己講要樂觀 d ,
一次失敗吾代奉d 乜野, 但係度諗如果今次係公開考試ge 會點?
番到屋企更加吾可以俾屋企人知, 好糗.. 格硬笑住黎做人 , |
| 發表時間:2010-03-24 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
SICK =[
謝謝你們的問候 , 很感動 
這個星期過得還不錯 (不計生病..)
週末再說 XDD |
| 發表時間:2010-03-11 10:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-02-20 02:10 AM |
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 2010-02-13 |
分類: 未分類 |
而家系大陸 今日嚇完雞xdd 我真係高明:]
xanga 乜都打哂, 橙大佬同佬黃得閒可以上去睇睇-v-
|
| 發表時間:2010-02-13 11:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|