♥best moment ever♥
kwanjaii68
暱稱: kwanjaiix)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暑假 :D
F5 1st Exam
2010-11-13
2010-11-08
2010-11-07
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 74
今日人氣: 2
累積人氣: 473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


放假naa;D 分類: 未分類

yo 我等呢日都吾知等左幾耐,, 終於放復活節假na=]

成完term test 一身鬆哂XD 成績不必多講na [因為我同阿橙講冇100%我都係吾滿意ga na XDD]

所以為下次既exam努力na-v- 事實上我中學既成績係好重要的,,我要靠張成績表去USA ga maa .\/.

雖然呢個假期冇之前plan左咁去旅行.都係出左啲問題搞到去吾成-_-v 不過我都要呢個假期過得勁精釆*v*

呢個假有好幾日full左luuu,,剩番果幾日last day要俾我系屋企好好enjoy下:D (其實係趕hw XD)

係啊;;睇完報紙之後我真係好想好想去USA呀!! 果度既harry potter樂園就開na!!!!!

真係見到都興奮arrr^0^ 幾時先有得去呢 ~_~              好想去果度飲奶油啤酒,,好似好正

 

 

發表時間:2010-03-31 11:13 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


有苦自己知.. 分類: 未分類

今日考埋中史之後成個人崩潰了.. 

等吾切史陳收卷已經喊到收吾到聲. 好釆在場冇俾人見到.. 醜死..

原諒吾到自己既過失 .. 原諒吾到自己既錯敗 ..原諒吾到自己呢科會吾合格..

當話要停筆果陣發現到原來仲有廿分未做, 果刻真係好想捅死自己 ..

點解 on 居到吾睇清楚份野 , 果part吾係丙部啊! 係要做咖 ! 廿分呀!

第1次咁受吾住刺激, 敵吾過淚水.. 衝左出去 ... baubau見到我喊到咁都嚇親..

我吾想俾人見到我咁失敗.  今次真係好樣衰 , 怪自己1邊寫野1邊顧住個死人鼻 又係咁咳,

由上車喊到番屋企. .. 

好釆係自己一條友, 食埋野之後就訓死左.. 係咁同自己講要樂觀 d ,

一次失敗吾代奉d 乜野, 但係度諗如果今次係公開考試ge 會點?

番到屋企更加吾可以俾屋企人知, 好糗.. 格硬笑住黎做人 ,

發表時間:2010-03-24 10:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


2010-03-11 分類: 未分類

SICK =[

謝謝你們的問候 , 很感動

這個星期過得還不錯 (不計生病..)

週末再說 XDD

發表時間:2010-03-11 10:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2010-02-20 02:10 AM


2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 未分類

而家系大陸 今日嚇完雞xdd 我真係高明:]

xanga 乜都打哂, 橙大佬同佬黃得閒可以上去睇睇-v-

 

發表時間:2010-02-13 11:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]