今日去左海洋公國`第3次了`
返到學校,入HALL聽阿慕珍姨UP廢話- 3-"
跟著大約10點上車,我坐最尾果行最入果個位,
坐到超想嘔,又頭痛WO,真仆街`
落車之後,,系個門口映相WO,都低能既*
跟著入去NA*超熱,妖,個天真系麻煩,
首先去左果個唔知咩3D果個野玩,,
WIF葉葉,寶寶,卓A,羅雞****
哇 ..入面D冷氣超正[爽AR*]..
旦系玩果陣時,,D 3D勁真囉,有D恐佈=V="
玩完,,去坐纜車,D風又勁正WO,不過冇NANA有過雲雨,
唉`!個天真系衰,冇用架NA你`不過一陣就冇左囉,,
跟著佢地去左玩越礦飛車,,
本小姐淆底AR""冇玩到,系出面WAIT佢地,,
哇 ..曬到你丫,,WAIT左佢地成粒鐘-3-"
算了吧 ,,等好過玩>V<"
跟著去左玩果個叫太空麼天輪,
同卓A坐,,我諗我自己一個一定唔敢玩AR""
哇,,360度轉,,超暈WO,,
跟著玩激流,打阿楊尖,唉`!真系衰NA""
我坐最後,,不過都唔算太激=)
跟著同葉葉去玩千秋,超無聊WO,,
跟著去左水母館,D冷氣真舒服NA*呵
映左D水母,幾靚``
跟著返大樹灣,,又系到試d太陽眼鏡,低能-3-"
5點上車,好眼訓,訓左陣=)
p.s::映左好多相,,上相簿睇na*
http://www.godiary.com/album.php?id=monnna_xd |