終於都到左今日
拎d野返到學校都拎到我手斷呀
去到石澳就同兒同1h d人一齊BBQ
又去左玩水,,
跟住又係D沙到寫字
但去左好似仲唔既心過未去...
仲等我咁期待........
變態-0-
°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆
返左學校之後又要練PTH..
連旅行都唔放過=-=
練到6點幾
天日又要去呀~
嗚....
°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆°◆