呵呵~今日第一日開日記~
整左好耐.........
好支力.......
-------------------------------------------------------------------
今日係第二日正式上課~
我地可以用LOCKER 啦~
個書包係勁輕LO~
我都唔知係唔係同果個伍子健有仇
我次次放野落LOCKER都見到佢......
但呢樣唔係重點,,,,,,,
最重要係佢似住自己係學生會班"袋"表&班會主席就係到懶係野咁,,,,,,,,,,,
仲要次次都阻住我!!!
放學果陣仲要撞到我!!!!!!!!!!!!
仲要唔講SORRY!!!!
仲要話::咁你行開啦!!!!
  
佢真係前世未比人打過!!!!
個死人樣又衰過人WO!!
把口又臭!!!
真係唔知佢點解可以做到學生會班"袋"表&班會主席架!!!!!!!!!!!!!!!!
|