今日早上去左aunt到補習,,,,.
好支力呀!~
補到成一點先返到屋企..........................
又要熱wo~
差d中暑~xdd
返到屋企食完野就開電腦,,,
宜家開電腦都冇野玩,,,
都唔知開電腦黎做乜=-=