2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


-口-隻手又痛.... 分類: 未分類

嗚~

今日lunch都要鍊啦啦隊......

又係要櫃係到................

隻腳勁痛.....

放左學之後,,

又要去啦啦,,又要去普通話,,,又要去打羽毛球,,,

都唔知去邊樣好....

不過好采~

啦啦隊話我唔洗去,,,,

羽毛球呀siR好好人,,,

我鍊左一陣就比我去普通話,,,,,,,,,,

但盡管我只係打左一陣...

隻手都痛-0-

仲要係右手......

好無奈.......

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Y0yO

今日係星期五~

聽日唔洗返學~

yEAh!!yeAH!!!

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

 

 

 



kwankathy
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-05
2007-12-24
2007-12-19
黑糖-v-
勁多勁多功課- -"
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客