2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


中秋節~ 分類: 未分類

尋日係中秋節呀~

本來諗住都係落下公園就算架啦~~

但係呢~~~~~

呀哥話帶我出去wo~

咁就緊係出架啦~~

好過年年都係公園啦~~

我地去大尾篤燒烤~

真係好好玩~

雖然全部人都唔識既.....

我地燒左陣之後,,

落左幾粒雨,,

但都算好天既~

我帶左部相機去....

諗住影下相既~

影左唔係好多,,,

想睇既就去相簿到睇啦~

佢地講野勁搞get wo

講講下講左去嫦娥-0-

笑到我...........

我地玩到差唔多4點先走~

本來都唔係幾眼訓既~

但一上到車就好攰,,,,

訓左陣..........

訓訓下仲撞左落條柱到-0-

好痛~~

返到屋企都成5點幾~

沖左涼之後就訓啦.....

一訓訓到今日1點-0-



kwankathy
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-05
2007-12-24
2007-12-19
黑糖-v-
勁多勁多功課- -"
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客