2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 中秋節~ |
分類: 未分類 |
尋日係中秋節呀~
本來諗住都係落下公園就算架啦~~
但係呢~~~~~
呀哥話帶我出去wo~
咁就緊係出架啦~~
好過年年都係公園啦~~
我地去大尾篤燒烤~
真係好好玩~
雖然全部人都唔識既.....
我地燒左陣之後,,
落左幾粒雨,,
但都算好天既~
我帶左部相機去....
諗住影下相既~
影左唔係好多,,,
想睇既就去相簿到睇啦~
佢地講野勁搞get wo
講講下講左去嫦娥-0-
笑到我...........
我地玩到差唔多4點先走~
本來都唔係幾眼訓既~
但一上到車就好攰,,,,
訓左陣..........
訓訓下仲撞左落條柱到-0-
好痛~~
返到屋企都成5點幾~
沖左涼之後就訓啦.....
一訓訓到今日1點-0-
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 43 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|