Cursor by www.Soup-Faerie.Com

  


 

 

 

 

        

 

 

 

kwankwok
暱稱: 傻傻君...""
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
慘-
我願意為你改變
又再分手了 我也得苦...
悶悶的::.
good night
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 1989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 24 日  星期日 晴天
慘- 滿足

真是很耐沒有打過日記了

考試完了,,真是成身輕鬆了

但是成績不太如意,,幸好有多

個朋友哄我,,心情才平復起來

我下次一定要努力,,不要再令

妳們失望"

今天是(平安夜),,我希望每個人

都過得開心,包括何君,妙妙,

大碌.都會遇到開心的事:'

道我 (是次等) 為你等
未說出 (別說出) 別要苦苦追問
合:
痛亦捱下去 做你好友定更親
就算拖手抱緊誰會慶幸

忘記妳是沒可能的

莫非真是這麼難,我

唔想再係甘呀,我要

妳不再在我的世界裡

面-)

 

 

刊登時間︰2006-12-24 01:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 10 月 29 日  星期日 晴天
我願意為你改變 愉快

真是很來冇打日記了,,

現在我真是改變了很多

由以前經常笑的我,到現

在我因一些小事都可以喊

一大場我真是改變了嗎

我的朋友個個都話我變了

我真是不知道...

我現在的朋友比之前多了很多

我好開心呀而家,但係我的感情生

活唔知算好家唔好,我而家掛住緊一

個男仔,佢是一個好風趣的男仔,但是

感覺怪怪的,不知如何是好,但係我是喜歡

他的,

很煩呀

Ba*

還是我太犯賤 或是我太介意 太過膚淺
百篇短訊留言徒然又試
始終得不到妳在意

刊登時間︰2006-10-29 05:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 8 月 23 日  星期三 晴天
又再分手了 我也得苦笑 開心

庭日就知邊個做我

地既班主任喇希望係

個好老帥喇,唔想係

陳sir呀=]不過都唔係

由我決定架喇,係唔係先*

可悲呀

我可能唔配做你情侶,但

係我可以做你朋友既

你話係唔係先....~

離開你以後彷似餘生無多
從此怎呼吸也都不甚清楚
仍存在世上  還能面對甚麼
憑十巴掌使我  懷念極清楚
如果這世上只配情侶一個
即使很想你  我的選擇很多
無緣沒故別離  其實為了甚麼
全為了準許我  再愛一個
每次也失戀  其實學到甚麼  能否有幫助


 

刊登時間︰2006-08-23 10:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 8 月 16 日  星期三 晴天
悶悶的::. 愉快

尋日去左新城市,同何君

大碌同埋呀燒,本來去紅

豆子食野,但係太多人,就

去左一間叫魚米家食野,

都幾好食~之後大碌去買

書,又係冇地理個兩本,

好煩呀:;我地去左新幹線影

貼芷相,勁攪笑何君同大碌

係到互整自己既貼芷相

之後我地再影多次,好過之前

巧開心呀.....甘我地就各之

返屋企

今日好開心呀]=thx你地地呀

今日竟然撞到你,唔知好定唔好

但係我覺得你唔想見到我因為我見

到你個笑容冇曬,算喇"))我唔諗喇

不要說你不知道 難道你沒感覺到
沒有更糟並不代表會變好
再也沒爭吵 不是對方更重要
而是我們終於明瞭一切 沒必要
知道 再也不需要



 

 

刊登時間︰2006-08-16 11:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 8 月 11 日  星期五 晴天
good night 開心

好來冇打日記,好曳呀我

唔得唔得=]今個月係暑假,比

想像中過得快仲趕緊暑期作

業,,,,加油!!加油!!人生中,可能

我唔應該存在愛情唻樣野.....}=

何君....大碌龍我向你地保證我唔

再為佢唔開心架啦,我會同你地開

開心心甘一齊玩,唔會再諗佢

我要加油呀,fitighting=]

 

今天 寂寞感覺忽然又出現
浮現 過去夢中的畫面
哭泣 因為不想偽裝悲傷那一面
當你 頭也不回離開北極圈

有誰能為我 撿起了傷痛 灑向了海中(天空) 能重新再來過

我不要聽藉口 我只想一人走掉
把淚留在街角 我不過希望你會聽到
愛情化作 一片片冰雪單調
不用你多說 我現在通通都暸

我不要求什麼 我只想不被打擾
把愛留在街角 就當你永遠不會看到
記憶化作 極光出現那一秒
我開始微笑 以後會努力過得 很好

刊登時間︰2006-08-11 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]