| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 15 日 星期三  |
我今日好開心呀~  |
今日番學都左最後一堂上班主任課,我miss同阿sir話講我地考第幾..~之後由進步小小講上去,,之後我以為冇我,點知老師宣佈話有一個進步最多既女仔,佢一講個級名次,,咁我就知道係我喇,,我當時真係好開心嫁,,~哈哈..出到去老師比左一份神秘禮物我,,我一番到埋位就睇下咩黎o既,,.~點知,係我最愛既kitty,,我勁開心~~kaka^.^又攞左一份係上學期日日交齊工課,又比份禮物我,,~
番到屋企,同我阿媽講,,佢都好開心,,仲比左D野我..~同我家姐講,佢話我勁左好多..~今日都唔知仲咩鬼..令到我咁開心~哈哈~
|
| 寫嘅時間︰2006-02-18 04:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 12 日 星期日  |
今日去左幫學校做工作人員  |
今日我學校既交通安全隊姐係我地,第二次幫出面做工作人員,今日同上次一樣,又可以見到歌手唱歌,我不之幾開心,,我地9點幾出發去到足球場,食完個午飯就差唔多開始lu,我地o係後台見到2R,我同我D fd就即刻攞部相機出黎同佢地影相,,佢地真人真係好靚女嫁,,佢地仲攞左自己部相寸戈出黎同我地影,,我真係好開心呀..
佢地唱完兩苜歌之後,就有大把歌手黎左,有EO2,陳苑琪,薛凱琪,張敬軒,郁咩咩..等等..仲有一個神秘嘉賓方力申,,個個都好鬼死靚女靚仔,,勁想同佢地影相囉,,但係D阿sir就要我地休息..搞到佢地走晒..不過都唔驚..因為仲有好多次,,我地仲有機會會再去過。哈哈•今日真係好開心呀,...~ |
| 寫嘅時間︰2006-02-12 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|