| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
今日冇野做  |
今日我同家姐佢地食完野之後,,o係屋企玩icq..之後阿媽收早,..佢番左黎之後同我家姐佢地打牌,我就唔打,睇左一陣電視,就訓著左lu..訓到成6點幾..比爸爸叫醒左出去食野,,食完野..睇電視,,,睇到成12點幾..成2點幾同我家姐o係度玩指押油..玩到成5:00我就訓左lu....哈哈
|
| 寫嘅時間︰2006-02-03 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 28 日 星期六  |
今日好忙呀  |
今日我好晏先起生..成1點鍾..但係一起生,就要拾屋,煩死喇..拾個廳都拾左好耐喇..成兩點幾先落去食野食到差唔多4:00,又去左買野..之後成4:00幾,又番屋企繼續拾屋,,麻煩到死....新年真係麻煩,.不過冇計啦~~
8點幾落左去食飯..食到成9點幾//就走左lu..番到屋企又要拖地...黑人憎...到左10:00幾終於都得閒去洗白白lu...洗完就寫左呢日既野喇...唔知聽日年初一會點呢~~ |
| 寫嘅時間︰2006-01-28 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|