↓/-/In,,
歡迎黎到呢到唷,,,
其實冇乜野睇,,,
但系我見個個Fd而家都有打,,,
所以就打黎反吓姐,,,-v-''''
打錯字請多多見諒,,,-v-"'''
kwlh36
暱稱: hin
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
抽筋大王- -'..
晴朗的一天,,
1+1='兩..日..
老馬有火-_-'
尋日+今日..
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


老馬有火-_-' 分類: 未分類

今日朝早如常遲到,,7點先起身-_-'...
落到去成村人等我,sor-v-'..
之後慢慢行番學,但係都出晒汗..
跟住第1堂就上視藝堂.悶到抽筋,,,
要畫d唔知咩野超現實主意.聽個名覺得要超現實,,,
所以我就畫左張多啦a夢時光機,,,(由現在穿越未來..我實在太聰明喇-v-'..)
遲d比你地睇吓-__-'''...
跟住落堂,之後都冇乜特別野...
到左中文堂果陣..
tb泥左之後,冇人彩佢-___-''',,,
之後就發火...(都係第一次見佢發火,,,)
佢話你地太過份,再忍唔到你地...
之後又話要定d咩野課室5常,,,
點知佢就定左7樣野出泥-_-'...(1+1=幾都唔識~"~'勁!!!)
之後上到我地最想上既果堂-3-'
就係音樂堂喇,,,真係最開心-v-'''...
一路唱歌.一路睇波...正牙'''
唱完之後就同康,利,震果d一齊番屋企...
本身諗住番去沖完涼訓一陣就落去睇佢到選u15...(如果我選就要選u17,做左老人家-v-')
但係點知起身果時個天黑晒--'所以封場,冇得踢...
好彩收到風姐.如果唔係就落去食風都食飽--'...

**又過左1日-__-'...時間過得真係快,,,,***
                                            今日推介既新歌...真係好好聽'
                                                        〝陳奕迅 - Crying In The Party〞...






訪客留言 (返回 kwlh36 的日誌)


霖'']] 於 2007-10-02 10:41 PM 發表:
陳奕迅啲歌真係好好聽
我都好中意佢啲歌
放多啲佢啲歌出黎啦
其他人都唔識欣賞既
係咁多...."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

陳奕迅好多首歌都好好歌-v-'
但係我唱一定更加好聽-..-'
Posted at 2007-10-02 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KA乂利 於 2007-10-02 10:19 PM 發表:
見你係我條令...我留過cm比你!!
傻子..//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做你條令有冇錢收先-V-'
有都考慮吓@o@'''
Posted at 2007-10-02 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]