前兩日冇打日記~
一日煲功課~一日煲機~==”
結果D功課焦晒~
數學拿D(丁)~
都唔知點解~
錯一題會拿D(丁)~
搞笑==”
今日,
我地學校搞左個英文唔知乜Q野比賽~
第一合,
同A班同分,
BCD班唔駛講。==”
第二合,
贏A班小小,
BCD班唔驢講。
第三、第四合,
台下必答同搶答,
A班細如破竹,狂跌==”(冇人答),
C班追上,BD班唔駛講,我班節節大勝(好似好串)。
頂,最後贏百幾分。
啊富好傷心,因為佢個..............即係A班唔係第二,係第三==”。
今日無聊得很~
down左lf2來玩(你話死唔死)
之後down左個玩人的東西
見到佢個名
已經有D不祥之兆
叫baga~
我最後都係咁左(快快手咁左,打算del,點知咁錯左開啟)
之後有隻野走左出來,四為行。
有咁唔到野,好似老師鎖機咁。
最後我估到點解,
佢應該係開多一個視昌出來,
係照著你個頁面來做(當然是全幕),
加多隻白痴野出來,
我咁alt+f4就關左喇。
垃圾。不過我下次都唔會亂開野~
今日有小小得過且過。
上英文堂讀錯英文,
比人笑,
煲粥煲耐左。
成班人響度笑,算。
放左學,
又要留校,
翻思維遊戲學會,
玩「孔明鎖」,
玩左九個字都鎖唔到,無奈。
之後又去打康樂棋(日日都係咁)
唉~翻到屋企,原來啊媽放假。
要做晒功課先開到一陣電腦。
多謝每日一篇,如果唔係你,
我冇得開電腦==川。