今日好無聊,
放左學之後又要翻精進班,
今日教我地寫XX的自述果一類。
我選左筆的自述作得超差(我覺得) ,
之後落左去操場,
打算打翻兩盤棋。
見到啊池同啊豆豉鯪魚響度打。
佢地打完之後就到我打,打左唔夠半盤就要收棋。慘~
之後翻到屋企~
無聊~膠左~down左巨商落來玩~
唉~一日就咁就過左~無奈~
丁頁今日又調位,調左個令女響我格離(不知所謂)。 我真係想死,天點解要咁玩我。 之後放左學去打康樂棋~用枝垃圾q~ 第一盤輸到九彩~ 第二盤贏到九彩,就係因為轉左另一枝q~ 翻到屋企已經7:00~ 唉!琴晚真係膠膠地!無啦啦沖凍水涼~ 不過沖完之後好熱~唔知點解~ 等我今晚又沖先~
今日無無聊聊~所以就打下Blog~或者遲D睇翻會笑死自己。不過用來留留念都好~ 今日調位,好開心。不過調左去個好「特別」的位置~自己去班房睇下就知.............. 放左學就又要翻English work shop~陰公,要唱歌......無奈...... 最衰係報名嗰陣部電腦個mon輕左~ 搞到而家玩唱歌............ 第一日打著咁多先!打得差?係咁上下啦~