由我同濤散個1刻, 我諗好多人1定打個?係頭上
因為濤份人好專1,又就我 等等既好處..
但點解我仲要同佢散.. 令佢傷心,5開心?!
可能你地覺得我好衰.. 或者你地又會覺得我地之間有第3者
衰? 或者係啦.. 衰到有咁好既男仔我都5識珍惜
但第3者? 係..有人鍾意我,不過我5係因為咁而同濤散
係我對濤既感情淡左, 我先5想再拖落去
我驚如果再遲D講.. 驚濤更5傷心,更5開心
但萬萬估5到.. 係連我D FD都會諗
我同第3者有野先同濤散, 邊個? 心照啦5該
邊個係我背後講冇數咁多樣衰野牙?
邊個成日作野..話我因為B仔而變成咁?
你知我幾多野牙? 我5信你比我更加清楚我自己諗乜囉
你有咩5鍾意我.. 5該係我面前講晒佢
5好成Q日作野, 係我背後不斷數我D不是 |