我的日記
唔知描述什麼好?
kye1108
暱稱: 白豬﹏榮。
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見了!15歲∼
2007-11-06
2007-11-01
未定 24話(完)
orz!
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 16 日  星期二   陰天


數學測驗 鬱悶 分類: 未分類
今天,我居然忘記了有數學測驗,就算我沒有忘記,也會對這事坐視不理的吧!
測驗時我看多數人從書包內掏出紙張,原來是數學公式,聽老師說這張公式可參考喔!
什麼?在測驗時可參考測驗的公式?而且同學可"參考"同學的測驗,這叫測驗嗎?跟堂課沒兩樣耶!
我只好坐在椅子上跟朋友談話,理由哩?我不會做,抄襲別人沒什麼好處,又不會加成績表內的分,倒不如不做令老師明白我的慘狀還好吧?真的明白到就好了……什麼?這是懶惰?只會找借口?你才不明白喇∼!
放學後,只好待在家對著電腦吧,"封魔獵人"雖然是一只十分元素少的線上遊戲,有點沉悶,但是有很多朋友有在玩呢∼我只好呆呆地持續玩下去,不然沒話題跟他們交談了,還會被人排斥耶!





訪客留言 (返回 kye1108 的日誌)


MagiC_FisH 於 2007-10-16 11:22 PM 發表:
=.=扮乖仔慳d啦=.=死肥豬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知你係衰仔^_^~死排骨精~
Posted at 2007-10-16 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



+羊咩咩_小楓=] 於 2007-10-16 11:14 PM 發表:
唔怪得今日見你傻下傻下咁坐係到食塵啦""囧"
封魔好悶咩...依家都無咩online game玩啦..我覺得呢隻都唔錯...
不過呢個世界上無game係十全十美囉!!
我覺得呢隻4game有咩唔好就唔多講!
不過都ok支持你寫日記>v<
加油喔!
永遠奇視你的中國人""xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仆x啦你!!永遠x視你的x國人<---你智障啊
Posted at 2007-10-16 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]