今日去左宜家傢私到買張細的桌仔...因為之前部電腦又冇唔要
,又冇送比人,所以就留番比自己用...所以就要買張野番黎比以
前部電腦用...之後又換左個新的營光幕^^好開心呀!!!不過佢
比以前果個細小小,不過令d(黑色的)真係好開心呀....打機啦,
下次再見!!!88