今日好辛苦呀...
訓到11點食完個lunch就比媽咪叫左去鋪頭個新年當到幫手~
之後係咁走黎走去...
又走番上去鋪頭,之後又番落去新年當~
成個外賣仔咁- -
不過都幾開心ge~
今日媽咪個朋友介紹左個令女比我識^^
之後又有收左成千蚊利是~
真係開心到爆~
心諗:第1日收成千蚊利是~咁多- -"
第2,3日都唔知咩事!!!
不過聽日又要去幫幫手啦~
happy new year~