放完假lu∼個個都溫晒習未呀??定係個個都病晒呀??
考左2日...都ok ge...希望成績唔會退步啦!!!
最好愈黎愈勁...好似之前咁...希望e次唔會再差3分先
入3名之內∼
不過呢...考完試之後∼除左睇番份野有冇做錯之外∼
咁好彩我又坐最埋果d位...可以望下出面∼
但係呢...e到有d傷感!!!
好似我接人放學果到咁- -”
講番正經野啦∼
各位同學...我認最近e幾日有人黎接我放學- -”
唔好大驚小怪- -”最多下次介紹女比你地∼
不過強調一次∼(只是朋友關係...無feel∼)
仲要考多10日試呀...不過頂得住ge∼
希望大家都可以頂埋10日試啦∼
希望個個科科合格∼
發揮聖jo精神∼∼!!!!!
|