放假....好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我想去影貼相???!!!有無人陪我去呀...
今日..Maths...希望...係哋明啦...
有無人想係聖誕去ocean park???有嘅話留cm!!!我會覆!!我想佳人有約呀!!!!???
今日好無聊,又無咗P.E,跟住我同我班住任投訴我嗰班嘅一條某里,老師話嗰條某里(下稱人哋)家庭唔幸福先至有個咁賤嘅性格,都side氣啦!!!人哋賤就賤啦!!!成日扮可愛,扮寸,扮玩得起,又唔知自己姣到出汁,懶靚咁,又唔知自己有幾靚...比定幾個筒我嘔呀!!!
真係遲早影低呢條某里,去yes!度!!!(續)