我覺得我......對於某啲野特別恐懼,有就好次無,咁不無好過啦,我又唔想人哋[死前難打],但係又想試下種感覺......
今日唔舒服,朝早無番學...
唉...最衰我就讀女校
不過,我D成績都算好...
好彩我依家有拖友...
有無人知27/10幾點番學校???
有嘅話請盡快留cm/打比我!!!
Thx!!!
我數學統測......未試過攞咁高分!!!
全班第二!!呵呵!!43.5/50!!!