§magic hunter Diary....§
霍格華茲,霍格華茲,霍霍格格霍格華茲,
求求你教給我們一些知識,
我們的腦袋需要裝進一些有趣的玩意,
因為現在裡面空空洞洞,充滿空氣,死蒼蠅和瑣瑣細細,
所以請教給我們一些值得學習的東西,
召回我們遺忘已久的記憶。
kyliehp
暱稱: 魔法獵人
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
fun
遊...(為你post多次.....
轉位了!!
行山一日遊.....-.-"...
o-o(更新!!)
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 32
今日人氣: 3
累積人氣: 1321
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


行山一日遊.....-.-"(更新2222..) 分類: 未分類

今天下午...

和子琪、韻琦、army去行山..

都是羅小姐的興致..

行唔夠幾步..

羅小姐第一個喊累和喘氣.....

唉..

拿她沒辦法..

=.="""

跟住我和army行得好快...(其實都唔叫快家la...)

2位老人家係度慢慢慢慢慢.....咁行....- -""

年輕人喎....= ="""

 

行下行下..

成日見到好多狗....

嗯..

幾驚的..

特別是大大的狗狗...><"""

army見狗就話可愛...

流浪狗都話可愛...- -"""

行到山上...

army就話去海喎..

咁..

我和她就找路去....

我地太有經驗了..

好過那2個老人家..... - -"""

行到馬路..

又好吃力咁行去海灘.....行到海灘....

army第一時間去玩水...

明明是不懂游水..

又話自己忌水..

又走去玩水....

莫名奇miu的人....—3—"

在沙灘又見到狗狗..

這次這隻狗狗好得意..

不過..

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/kachillesk/album?.dir=bebd&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//hk.pg.photos.yahoo.com/ph/kachillesk/my_photos 

(韻琦的相簿....

不放在我的了...

無time...

還有張畫等緊我..><""")

隻狗狗成身濕了..

好凍咁震震震!!

好慘....

個主人..(既相簿中的肥婆那張相那個人...)

好無愛心....

隻狗係度震..

她視若無睹...

還搞到佢濕多次........><"""

無愛心仲學人養狗狗....

大個我養狗狗的話一定不會這樣做的...><"V

跟住..

去探險...

赤腳行一d和多尖石的路..

痛死我了...嗚嗚...><....

 

見到有蠔.....之類的海產..

我以前食過的..><"v

超愛食海鮮呀我....

冬菇都是..

好好味啊...>v<""V

無咩人識欣賞..

唉...><"""

 

玩到咁上下....

回家...

行回去時有好多馬路..高速公路.....

很大意...

我衝到對面馬路..><"""

搞到...

欠一些被車車撞了...—3—""

唉..

嚇死人..

跟住...韻琦話:要是你真係被車撞既,我會幫你打999既...

無奈..

我死左...

大家會好傷心嗎?- -"""

奇妙....-.-"""

大家不妨留言...

要是我死了大家會點..(認真的回答啊...)

行到厚德了終於...><""

army原來只去過街市1次..- -""

跟住我地就去街市食魚蛋蛋..

幾好味...-v-""

回家時...

發現被人call了好多次....(媽..)

意外意外!!

 

今天還未做完功課..

死得了.....><""""

介紹一下:

我..大家都知邊個..

韻琦:頭髮好長= =",戴眼鏡的白痴..

子琪:頭髮較短..有辮的..無戴眼鏡的低b..

http://us.a1.yahoofs.com/users/431a9266z2caa5443/bebd/__sr_/e922scd.jpg?phwMaAEBCu5.1.Mt

army:上圖的中3生.....醒目的哈利同志..><"V

哎呀呀...

講番對這個中3生的feeling..

唔...

喜歡哈利波特的人..

多是好人...(嘻嘻..常常和kennedy說的玩笑..—3—")

這個也不例外...>v<"v

不過小army...就是好多粗口..= ="

咩事都關個"淫"字事...- -"

雖然思想有點問題..

但係呢..

心地都幾好la..無可否應..(喜歡哈利的人應有性格..-v-")

唔..

個人來說都幾歡她..

taste都同我差不多..(高taste...>3<")

大家都喜歡食魚仔餅喎..

(都唔明食魚仔餅有咩問題..- -"2個琪係度歧視我地  = =")

其實知道有個哈迷..

好開心家..

中1至中2都是只有我一個喜歡哈利..

一個哈迷朋友都無..= ="

搞到無人可以分享..><"傷心的...

中3識到army...領袖兵團的camp....

大家一見如故...

滔滔不絕的和她聊哈利好幾天!!^3^"

藏在心中的哈利事終於有人可以分享..

好開心開心開心開心開心.......

希望她不會有一天不喜歡哈利中的ron吧..(事實上她喜歡ron真人..)

 

明天和2個琪約定了..

唔帶pE 33..

—3—"

唔上PE堂...

讀中學以來...

第1次無上PE堂..(係唔係好乖吧?-v-"v)

心情有點緊張..>w<""

 

注意:

今天最後一次用這個日記..

明天轉了..

心情緊張、不捨....

 

回子琪的留言:

我一向都好成熟...你唔知者..- -"

 




訪客留言 (返回 kyliehp 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]