今天下午...
和子琪、韻琦、army去行山..
都是羅小姐的興致..
行唔夠幾步..
羅小姐第一個喊累和喘氣.....
唉..
拿她沒辦法..
=.="""
跟住我和army行得好快...(其實都唔叫快家la...)
2位老人家係度慢慢慢慢慢.....咁行....- -""
年輕人喎....= ="""
行下行下..
成日見到好多狗....
嗯..
幾驚的..
特別是大大的狗狗...><"""
army見狗就話可愛...
流浪狗都話可愛...- -"""
行到山上...
army就話去海喎..
咁..
我和她就找路去....
我地太有經驗了..
好過那2個老人家..... - -"""
行到馬路..
又好吃力咁行去海灘.....行到海灘....
army第一時間去玩水...
明明是不懂游水..
又話自己忌水..
又走去玩水....
莫名奇miu的人....—3—"
在沙灘又見到狗狗..
這次這隻狗狗好得意..
不過..
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/kachillesk/album?.dir=bebd&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//hk.pg.photos.yahoo.com/ph/kachillesk/my_photos
(韻琦的相簿....
不放在我的了...
無time...
還有張畫等緊我..><""")
隻狗狗成身濕了..
好凍咁震震震!!
好慘....
個主人..(既相簿中的肥婆那張相那個人...)
好無愛心....
隻狗係度震..
她視若無睹...
還搞到佢濕多次........><"""
無愛心仲學人養狗狗....
大個我養狗狗的話一定不會這樣做的...><"V
跟住..
去探險...
赤腳行一d和多尖石的路..
痛死我了...嗚嗚...><....
見到有蠔.....之類的海產..
我以前食過的..><"v
超愛食海鮮呀我....
冬菇都是..
好好味啊...>v<""V
無咩人識欣賞..
唉...><"""
玩到咁上下....
回家...
行回去時有好多馬路..高速公路.....
很大意...
我衝到對面馬路..><"""
搞到...
欠一些被車車撞了...—3—""
唉..
嚇死人..
跟住...韻琦話:要是你真係被車撞既,我會幫你打999既...
無奈..
我死左...
大家會好傷心嗎?- -"""
奇妙....-.-"""
大家不妨留言...
要是我死了大家會點..(認真的回答啊...)
行到厚德了終於...><""
army原來只去過街市1次..- -""
跟住我地就去街市食魚蛋蛋..
幾好味...-v-""
回家時...
發現被人call了好多次....(媽..)
意外意外!!
今天還未做完功課..
死得了.....><""""
介紹一下:
我..大家都知邊個..
韻琦:頭髮好長= =",戴眼鏡的白痴..
子琪:頭髮較短..有辮的..無戴眼鏡的低b..

http://us.a1.yahoofs.com/users/431a9266z2caa5443/bebd/__sr_/e922scd.jpg?phwMaAEBCu5.1.Mt
army:上圖的中3生.....醒目的哈利同志..><"V
哎呀呀...
講番對這個中3生的feeling..
唔...
喜歡哈利波特的人..
多是好人...(嘻嘻..常常和kennedy說的玩笑..—3—")
這個也不例外...>v<"v
不過小army...就是好多粗口..= ="
咩事都關個"淫"字事...- -"
雖然思想有點問題..
但係呢..
心地都幾好la..無可否應..(喜歡哈利的人應有性格..-v-")
唔..
個人來說都幾歡她..
taste都同我差不多..(高taste...>3<")
大家都喜歡食魚仔餅喎..
(都唔明食魚仔餅有咩問題..- -"2個琪係度歧視我地 = =")
其實知道有個哈迷..
好開心家..
中1至中2都是只有我一個喜歡哈利..
一個哈迷朋友都無..= ="
搞到無人可以分享..><"傷心的...
中3識到army...領袖兵團的camp....
大家一見如故...
滔滔不絕的和她聊哈利好幾天!!^3^"
藏在心中的哈利事終於有人可以分享..
好開心開心開心開心開心.......
希望她不會有一天不喜歡哈利中的ron吧..(事實上她喜歡ron真人..)
明天和2個琪約定了..
唔帶pE 33..
—3—"
唔上PE堂...
讀中學以來...
第1次無上PE堂..(係唔係好乖吧?-v-"v)
心情有點緊張..>w<""
注意:
今天最後一次用這個日記..
明天轉了..
心情緊張、不捨....
回子琪的留言:
我一向都好成熟...你唔知者..- -"
|