由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。





|
2006-06-29 今日勁勁勁開心牙, 考試終於考完lo, 雖然無乜壓力, 但係唔係咁鐘意考試果種感覺. 考試喇, 梗係要搵d野玩下la, 而今日我所選擇既就係整蛋糕la. 但係整既初時有小小後悔, 家因打d cream,雞蛋 ,蛋糕粉,餅底果d打得好好好辛苦, 但係到到最後見到自己既製成品, 真係好開心㗎. 大家不妨試下整蛋糕牙, 幾好玩嫁. 至於個蛋糕味道如何, 就梗係好味la, 哇卡卡.... [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 27 | » |