神早留留6點鐘上左阿灝屋企睇番頭D`
7點幾係佢屋企訓著左`直至5點到`跟住番左屋企`
換衫出旺角同豆豆`係大埔火車站JOIN埋森MS出去拎波衫`
去到之後拎左波衫先`我同豆豆比左錢森MS先`有得拎先`
我件波衫11號..唉`讓左件1號比見肥彪- -`我T-MAC 1號無左`
不過唔緊要!`11號姚明!`姚明都OK既`
跟住森MS要走先`我同豆豆行街`跟住我買左澤尻隻碟`
唉`要成2個月先買到`不過唔緊要`都算係買左!`