今日...一早又SD信息比老婆...
老婆話好吾開心...
之後老婆打比我..
......又系到嘈...我真系吾明點解好似我地日日都嘈一次既...
我真系吾想日日嘈呀..
你又話去搵你班FD...
你咁樣...係咪覺得我會好開心呀T^T?
我想你退出既原因系吾想你同出面班人有聯絡..
我真系吾想你有事呀..
之後我同老婆又冇事..
好開心...系咁傾計計...
但系我比家姐捉左-3-
冇得同老婆傾...
老婆嬲嬲...
老婆吾好嬲呀..
你話好耐吾等...
我都好想快D...
但系家姐吾放我走T^T
老婆你同我講...要訓先..
咁我比你訓喇..我都知你好累..
老婆...我愛你嘩..啜啜
每天一句我愛你
希望天天也幸福
禾曖梨喔 |