今日1點幾既時候我SD左好多信息比老婆..
你今朝覆左我一個...
話我比既信息有一舍一定有SD比第2D人..
但系果個信息我只系比左你一個炸..
晏就打比你....
你同我講吾系屋企..7點幾喇..
我吾想你咁夜番屋企..我驚你有事..
老婆你應成我...吾好再咁夜番屋企好吾好呀?
夜晚我收到你果個SD錯的信息
好吾開心.好想喊...你知我吾可以冇左你嫁!?
點解你要咁做..個天要我地分開!?
我就要同個天玩作對...我一生一世都要硬你...永遠都系得你一個老婆
你叫我吾好等你....
你覺得我做得到咩...我心入邊最重果個系你..
我吾想你有事...
之後我打左比你..聽到你應成我...我好開心...
因為你吾會吾要我..我好想聽你講果5個字同埋果個動作^3^
之後你叫我10點30之前打比你...我做到喇...你又訓左..
你應成左我好多次話訓教會同我講聲...
但系都呢家都未試過一次..
我知你要番學...會好累...但系我想知你幾時訓教哇...
你訓左我吾想嘈你
老婆希望你吾再厄我喇..
老婆...我愛你嘩..啜啜
每天一句我愛你
希望天天也幸福
禾曖梨喔 |