cursorshelp This site is certified 29% EVIL by the Gematriculator This site is certified 71% GOOD by the Gematriculator
l0vEK
暱稱: BaBOo*_*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-17
2008-03-26
2008-03-03
2008-03-01
2008-02-28
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
奶媽XG*
呀M!NG XG*
狗良XG*
細占XG*
嘉明XG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 74
今日人氣: 5
累積人氣: 4253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


呵=]

琴晚超冇奈

8點幾落到去..個個都同我講話要去清水灣

我俾人逼左去

我地等等等..諗住等齊人一齊去

點知等到11點幾都未齊人

我地去先

o係車到...甘大個女第一次坐o係上車果度門度..好搞野

冇計..唔舒服係甘ga拉

唔知邊條木咀話去1灘..本身去2灘ga ma!!

一落車..爆想嘔

行樓梯落去果陣..富仔扶我行足全程~~

好可惜我行到一半果陣..

我嘔到死甘滯..係甘嘔..唉

但係嘔完就咩事都冇囉

呀shan幫我買fu..thx=]

我地1點幾先落水..

唔洗問..一定濕晒

好好玩囉

不過之後整親隻腳呀=[E+勁痛

6點上返去等車...第一班..睇住佢走

第2班..企都企唔到

到第3班我地先上到車..超冇奈

返到彩雲

去左呀康屋企搵返梁祖兒..

本身諗住搵完就走

點知訓到1點半我先知醒...

咪走囉..

返到歸一條友都冇..洗白2

E+要去呀婆到囉

刊登時間:2007-09-26 02:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]