| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 呵=] |
琴晚超冇奈
8點幾落到去..個個都同我講話要去清水灣
我俾人逼左去
我地等等等..諗住等齊人一齊去
點知等到11點幾都未齊人
我地去先
o係車到...甘大個女第一次坐o係上車果度門度..好搞野
冇計..唔舒服係甘ga拉
唔知邊條木咀話去1灘..本身去2灘ga ma!!
一落車..爆想嘔
行樓梯落去果陣..富仔扶我行足全程~~
好可惜我行到一半果陣..
我嘔到死甘滯..係甘嘔..唉
但係嘔完就咩事都冇囉
呀shan幫我買fu..thx=]
我地1點幾先落水..
唔洗問..一定濕晒
好好玩囉
不過之後整親隻腳呀=[E+勁痛
6點上返去等車...第一班..睇住佢走
第2班..企都企唔到
到第3班我地先上到車..超冇奈
返到彩雲
去左呀康屋企搵返梁祖兒..
本身諗住搵完就走
點知訓到1點半我先知醒...
咪走囉..
返到歸一條友都冇..洗白2
E+要去呀婆到囉
|
| 刊登時間:2007-09-26 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 52 | »
|