| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 買豬豬 |
今蕉俾D貓貓嘈醒左...
巧早哇..8點幾醒左拉
臭嘉明呃我= =''
又話同我去買豬..
點知又話唔去..正衰人
之後約臭B
11點幾出門口
搭小巴去德福..
去到...去左臭B媽媽做果間茶餐廳食野
唔洗錢哇
AUNT請..THXTHX
之後走去德福買豬拉
買左本英文WORKBOOK
走返返去1期...
去左TRENDYSHOP
買左2把扇...
一把係PLUTO...一把係依唷
好可愛GA...*
之後去左淘大GE莎莎...
買左個磨指甲GE野..之前果個虧左拉...*
返到彩雲....
上左細輝屋企
大輝煮燶晒D雞翼囉....超臭
細輝拎左我一把扇呀...依唷果把....
返到歸..
叫嘉明做我哥哥...
成功左=]
~END~
|
| 刊登時間:2007-09-16 04:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 52 | »
|