| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 囍歡你..卻未能放低你 |
只好每天都在你身邊密密愛著你
今日有筆筆拉..*
巧悶心哦
我好乖呀~*
我包左英文豬呀
嘉明話我叻叻呀...=]
RECESS食左3粒牛丸B呀..巧味
去LAB果陣玩到傻左..
D葉葉放落D酒到
D酒變左綠色呀
超令囉...*
中屎我好乖呀...有聽豬
中屎作業做岩好多呀
錯左一題炸
MATHS QUIZ 17/27呀
都算高拉..我第一YR F.2炸
IH堂MS發脾4呀~
搞到3點8先有得走
搞到嘉明O係6樓等到我放...
佢等左好耐呀
SORRY....
臭B臭B..好彩我冇同你等炸
5點幾都未拎得...
O係貓貓轉左AC..
S!U雪..
有埋2點GA!!=]
~END~
|
| 刊登時間:2007-09-14 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 52 | »
|