| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| 好攰呀 |
hihi..我返尼拉..
岩岩出左mk
唔係出去玩ga
出去買野炸
本身諗住只係買豬ga
點知買左好多野...
1.)買返張R4 FOR NDSL
2.)買左條FUFU..幾令GA
3.)買左2件33..好可愛GA><
4.)買左2本中文豬..
5.)一條黑色BeLt..ok令ga
其他果d..唔記得lu...
用用下都用左好多錢下...
不過全陪都係我呀媽俾錢...HEE*
返尼果陣落左一落波地...*
唔見LG呀!!..*
失望
不過唔緊要拉
我個心永遠都見到LG GE樣GA!!=]
好攰呀..行果一陣街就散晒...
成個呀婆甘...老LU=[
仲有幾日就返學拉...
好緊張艾
唔豬2D邊個做CT呢??
唔好係D8婆就得拉=]
返到尼影左D相相...放O係相薄自己睇
LG...我愛你你你你你艾
|
| 刊登時間:2007-08-29 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 52 | »
|