cH.22`
某日`
月; 不如1齊去機p0囉?
鋒; 好喎v[]v;
娃; 下-,- ; 好悶咖啵..
彤; 咪系囉咪系囉..
兒; 想悶死我既娃子嘛?
煦; 呵.我聽老婆話既;
鋒; 魚..老婆丫;吾好甘喇>33<
娃; -___-去...囉!
機p0入面;
月; 哇..估吾到有條索女喎`;溝下先;D
鋒; 系系!?起邊起邊;[講笑x[]x]
娃; 哼../33\-[走開左]
鋒; 呷醋?[拉番娃]
娃; 你就呷醋/33\
其實藍都起度咖-,-; But..佢真系太c00l了-,-;
新女主角;
小k; 同娃一早就識a[]a;不過由於搬左屋..冇搵大家嚕
得意既x[]x; 1直想有個白馬王子>[]<
月; 令女; 一個人甘悶?
小k; 下`?你叫我牙??
月; 吾系叫你叫邊個?___?;
小k; -33-; 果度咪有3個令女囉-,-
小k壹望; 大叫;
小k ; 小傻娃!???? [細個既時候娃既花名]
娃; !vv! 傻kai kay>[]< [ 細個嘛.__. 我亂改既x[]x]
小k; 娃Bb>[]<好耐冇見丫..點解索左甘多咖
哇哇..好令女丫,,ee..高左甘多既..哇;瘦左甘多既[1輪咀甘講野]
娃; -____-; 你都系甘得意姐^[]^;
彤+兒; 邊個黎咖??同娃甘熟既? [大家問番大家-,-]
月; 乜你識佢咖?v??
娃; 系也^[]^;
鋒; 哇..令女;做乜痴我老婆痴得甘埋丫>//<吾比搶走佢丫[ 摟住娃]
彤; 你老公丫*[]*; 哈哈..甘都呷醋,,睇尼好專一啵;
娃; um..依家..算`系既..
鋒; -___-乜老婆仔甘講野咖;
娃; 話事話..點解好似少左個人甘既;
煦; 又系喎..??
藍; 咩料-,-;?
All; 哇v[]v; 點解你好似啞左甘咖;
彤電話響左;
彤; 老公丫?
希; 系也;你黎吾黎搵我@[]@?
彤; 好也好也@___@;起邊丫
希; my h0mE .
彤; *[]* 依家黎;D
彤; Bebi們.我要走了>[]<
娃+兒; 陪老公丫嘛x[]x;
彤; 還是2位bb了解我嘛^[]^
之後就彤就走左嚕;
而月就狂溝小k..
溝吾溝到呢!?
月; 令女v[]v;比你電話我;
小k; 拿a[]a; 入左個電話比佢;
月; 令女果然好人x[]x;
小k; 令女就好人咖喇咩-33-;
月; 當然a[]a;
兒; 又吾見你話我好人!?
月; 應自己令女?!
兒; 你-,-!!
小k 同娃做番好好既朋友嚕.由於娃同小k系好朋友;
兒都同小k做左朋友嚕`
依個時候; 又多個插班生;
Miss; 今次又尼多個插班生.女黎既;
婷; 大家好^vv^ ..我叫xx婷;[黎個笑容]
全班男仔見到佢..都四萬甘口-,-
佢真系好令女..同娃差吾多..笑起上黎真系好令..
鋒見到佢..呆左..
婷; miss丫..我應該坐邊丫?
Miss; 你坐.. 第2行第3個位;
[[[ 鋒前面.. ]]]
娃; 鋒..
吾應娃..
娃; 你好野..又掛住睇女..[嬲緊..]
婷; 鋒..好耐冇見^^ [笑]
鋒; 嗯..好耐冇見喇..依排幾好嘛?[笑]
婷; 好好丫..你呢??
鋒; 嗯..
此時此刻..好多問題起娃個腦海中出現;
點解..佢地識既; 點解鋒會吾理我既?
點解鋒見到佢甘開心既?
鋒同婷..1直當我無到;
lunch既時候..
婷; 鋒; 不如一齊丫?
鋒; 好也@[]@` [好似完全當娃無到甘走左]
娃起度喊勒..
彤; 做咩喊丫..鋒點解會同依個女仔一齊咖;
兒; 佢又溝女牙!?[惡]
娃; 嗚..嗚...我..我吾知牙`!!
藍; 做咩喊也.. 吾好喊喇[ 勁爆溫柔.]
我好驚聽到女仔喊咖,,
跟住在場所有人;
彤,兒,希,月,煦 ..呆晒`
煦; 哇-__-吾c00l既;!?
兒; 系囉-__-;
希; 耶;老婆;佢甘溫柔咖>[]<[串串地]
彤; 你甘即系咩意思\33/[ 明佢咩意思 ]
希; 意思系..話..你,,x[]x;
佢地又當左娃無到-,-
娃幾時走左都吾知-___-;
但系藍一直陪住佢;
藍; 傻瓜黎既; 喊咩姐..喊左又改變吾到既;
娃; 佢系咪又花心番丫!? 見令女就甘開心/33\
旦系我覺得吾系喎..學校甘多令女;點解佢又吾溝!?
佢專1左甘多/3\ 點解婷會令佢變左咖..嗚..我吾明丫;??
藍; ...吾好再喊喇;
兒, 彤,希知煦同鋒熟;所以問煦`婷系邊個.
煦; xx婷; 佢系..鋒之前條女;
希; 乜鋒之前吾系好花心咖咩-,-;
煦; 應該系話..就系依條女令到鋒花心既;
彤+兒; 即系點牙..之前你又話鋒系對娃第1個甘真心既;
煦; 系就系..當時我已經吾記得左婷既存在..
已經系兩年前發生咖喇..
希; 佢有咩影響力影響到鋒變花心;?
煦; 當時鋒對婷好認真咖..而婷好花心既;
同緊鋒一齊..又同第2個;
但吾知點解鋒仲要同佢一齊;
跟住點解散左我就吾知-,-;但我知道依條女對鋒好重要;
兒; 甘鋒依家放低左佢未咖;?
彤; 計我話邊有甘易先丫..話晒都系佢令鋒變花心咖喎;
兒; 旦系娃令佢變番專一喎;
彤; 甘點解佢今日為左婷甘對娃!?
希; 你地吾好嘈喇-,-
煦; 咪系囉..嘈又點-,-娃可以開心咖咩;
娃既真心; 溶化左好多人; 所以令到好多人都好關心佢;
當佢吾開心..好多人都會第1時間陪佢既;
希? 放低左娃嚕..旦都當娃系牙妹咖嘛-,- 岩吾岩聽先;
1心1意愛彤>[]< 而彤都系咧^[]^;
兒同煦依對情侶; 吾洗講喇下話-,-; !?
s0 swEEt; 但系/33\
娃咧 ? 小k同月都差吾多拉埋天窗嚕;
到底會發展成如何咧;?
cH.22`完
cH.23`
到左除夕前一晚;
鋒依然對婷好好.對娃冷淡左囉..
婷; 小鋒; 不如除夕陪我過??
鋒; 旦系..[ 望住娃 ]
娃; 藍@vv@; 不如除夕1齊過也;^[]^ [扮晒野甘-,-]
藍; 下-,-吾好掛;[吾想娃同鋒散-,-]
娃; 應承我丫-,-;!! 我喊咖/33\
藍; 0k-,-; 得得得; [廢事佢吾開心]
鋒; 喂,,老婆..你咩意思牙..!?
娃; 冇任何意思..[心痛]
鋒; 冇..!?藍系你邊個牙..我又系你邊個牙..??[心痛t00-,-]
娃; 你當我系你邊個咪邊個囉..識話人吾識話自己..^-^?? [冷笑]
鋒; 你講d咩牙..?
娃; 冇牙..我同藍去你咪同你既‘小婷’去囉..[加強小婷兩隻字-,-]
鋒; 乜野牙..你諗左d乜牙..
娃; 你覺得我諗左d乜我咪諗左d乜囉;
果陣得娃.鋒,藍.婷加 kay同月; [[佢地兩條友談緊情;我吾提嚕![]!]
婷; 小鋒.你依家吾鍾意我拉?[扮想喊甘撚樣-,-]
鋒; 下..吾系..既
娃; [ 好想喊-__-知道再吾走就一定會喊 ]
婷; 好耶^vv^;[摟住鋒]
娃勁啤住鋒..
--為何男生總是那麼賤的;?
娃; 藍..我地走落.. [拖住藍..]
藍; 嗯.. [知娃就黎又喊-__-]
鋒; [ 娃..我真系鍾意你咖.. ]
婷; 老公..你諗咩諗得甘入神丫;
鋒; 冇..`[除口答]
婷; [冇就最好拉..廢事你諗住條友-,-] 嗯嗯^vv^;
你應我系你老婆喔>[]<?
鋒; 下-,-吾系牙...
婷; 甘系咩丫?
鋒; 娃先系我老婆-__-;
婷; 你...嗚;你吾記得左我同你定左婚咖拉?
鋒; 甘又點;我鍾意既系娃,牙吾系;系愛佢!!
婷; 我吾信; 你為左我轉改變依樣野我好清楚咖;
依家我知你仲好愛我既;你吾洗呃我咖/33\;
鋒; 系又點..我吾可以甘對娃囉..
婷; 我正明比你睇你愛我多過佢;... [大家都估到跟住做咩咖可;?]
--有那個男生不賤的?
藍+娃方面;
藍; 娃..吾好喊拉;吾好喊..[安慰佢]
以為安慰便能令別人心情平息嗎?`
娃; 我做錯d乜; !? 為左依個人;
傷心左幾多次; !? 愛1個人吾系應該開開心心咩!?
點解婷既介入;就令到甘喎..我真系以為鋒佢專一左咖..[未講完..]
藍; 夠拉..你醒d拉好冇!? 鋒佢真系專一左咖囉..
愛1個人應該開心!? 甘我話比你知我依家好吾開心,;
知吾知點解!? 我愛您, 旦我祝福你同鋒開心;甘我就覺得開心;
但系你依家甘樣;叫我點開心!? 有時好多野..都系事在人為咖囉..
你明吾明.!? 你諗清楚我講得岩吾岩拉..
娃; 你講得岩!!甘又點牙..!?一個個人吾同咖;
我同你地吾同牙..你地點解可以好似冷血甘咖;!?
點解..我接受吾到牙..我百分之一百愛上佢喇已經...;
藍; [ 已經冇野再講..因為完全估計吾到娃已經傷得甘深 ]
娃; 0k, 我祝福佢地^^;
--傷;能痛到沒痛楚.這是最深的傷;
娃; 哈..我喊都冇用咖喇..我祝佢地囉..哈哈;
藍; 我陪你依家去搵佢..;
娃; 搵佢做乜..
藍; 講清楚;[拉左娃去鋒屋企]
鋒屋企;
婷; 鋒鋒..我起依度;捉我拉捉我拉;
鋒; 哈哈..[捉住左娃]
鋒; 嘿嘿..都話我會捉到你咖拉;
婷; 吾系也-[]-; 我起依度丫..
鋒; 下?? 咩也;??
娃; 哈哈..阻住你地tim..對吾住;
[ 心痛到..已經完全咩感覺都冇晒 ]
婷; 鋒..繼續拉;
鋒; ...點解,你會起度;?
娃; 探下你甘姐..仲有祝福你地一齊丫嘛^^..[笑得真..但系吾知點解令人覺得心寒..]
鋒; ...吾系你甘諗咖;
娃; 哦^^ .. 老公..我地走嚕; [摟住藍走左..]
依一刻..在場所有人已經再冇心痛感覺;.[除左婷之外]
cH.23`完
|