Free Pooh Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com ☆相片相反 鎖右鍵
hal0..歡迎你黎我個blog...
我個blog日日都會更新一次gA!!得閒,要入黎睇下我個blog w0r>3< 睇還睇..記得要留cm aR^^"
l0vesiunga
暱稱: ★小雅☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-02-20
2010-01-28
2010-01-27
2010-01-18
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 344
今日人氣: 1
累積人氣: 3197
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 20 日  星期一   雨天


無聊去左剪頭髮 @w@ 愉快 分類: 未分類

今日,
超無聊囉!!!
12點到起左身!!!!
跟住就玩電腦,
又同,
game入面D fd玩,
日日都係到玩洗經個D無聊野,
玩到咁上下,有電話call?!~`
原來係...!?
家姐黎,佢同我講,今日落黎剪頭髮丫-0-"
咁見冇野做,係屋企又唔知做咩,
咁咪去囉!~`
跟住,
7點幾就出門口!~`
去左家姐個邊到剪頭髮@w@"
剪左個係我心目中係""柒頭""gE頭
唉....後悔左去!
又幫我set頭呀個D囉!~
跟住做做做....
咁就搞到成11點幾先返屋企,
11點幾先返歸食飯-0-


今日打左比魚魚,
同佢講,
我聽日返學校問下黃sir..

睇下有冇得轉班
我諗95%係冇!!
點會有得轉班架,如果個個都知,

咁個個知道左
個個未同呀sir/miss講?!`
算喇,,,
都幫佢問下喇~~-v-"
話哂都識左1年咁上下~又咁fd!!
冇理由唔幫佢架嘛!
係咪先....

我都唔講咁多喇..
返黎咁內都冇沖涼,,,
沖涼先=w=
閉閉

發表時間:2009-07-20 12:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 18 日  星期六   晴天


今日好悶呀~! 分類: 未分類

hal0~各位令仔令女們你好!!

今日,
好鬼死悶~!
係間屋到只係
打機,
又唔知做咩好囉~~

係網上賣下野,
賣跑ac兩個$200,都算好!!
兩個都係波,
個兩個ac唔值$200架...哈哈!!
不過未交易,講定先!
遲D佢過黎屯門,
我去搵佢...

跟住,
又睇下yahoo拍賣個D野丫!
唔係都冇野好做..
又上下跑壇到吹下水咁!!
又同高ka傾下msn咁,

今日馬仔叫我去睇戲..
w0w..我先唔去,
一個女仔都冇,
又話咩買多左張飛,,,,,
吹?!~我唔信喇..
點會冇喇喇買多左張飛架!
個個都男仔黎,
打死都唔去~
哈哈~!

真係好Q想返學哇..
好鬼悶,
又冇野做囉!
仲有5x日先返學..唔要丫~!
台灣台灣!!
快d"816",
呵呵呵呵!

講返升班先喇!!
唉...魚魚去左B玩唷!!
記得唔好跟住D A,B班kai埋一份唷..
可憐ge魚魚..
要離開你一年喇..
我諗你實好慘定!!
上PE個D又唔一齊到..唉`~
成績做咩咁好呀..
凸你-3-"
哈哈~不過,
諗起,
你升左去B班好鬼好笑囉haha...
呵呵~!我都唔想笑架.

11:31分打8號風球
w0w..正爆..
如果ac入緊camp就好玩喇!!
哈哈..不過,
冇可能的!!kaka..

今次打長左小小..
敬請原諒..haha!!
byebye~`

發表時間:2009-07-18 11:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 無奈 分類: 未分類

好內冇打個blog lu..
今日打下先..嘻~

今日冇去到拯溺,
星期一"聽"比miss鬧,
唔知會唔會呢?!
唉....
真係好後悔到點解唔跟上一班考試,
依家已經唔想學喇!!
好多野都做唔到!!
一D時間都冇,,
D fd叫我去游水又冇得去,
慘@w@|

816去台灣丫,
好想快D到呀!!!!!
哈哈-v-"
都唔知買咩手信比黃sir同"富"sir好,
不過,,,,
買手信依家野就緊係....
唔多得我架好朋友,
聶ming同高kA喇喇喇,,,
仲有仲有,..
姚kA..丫
呵呵~!~~~!

真係好想快D返學呀,
又冇野做好~!
姚kA,聶ming,高kA..
得閒就一齊出黎行街街,睇戲喇,
如果我得閒,
我都會自動叫你出黎架,
呵呵呵呵@@!

我都唔講咁多喇...
再見lu..

發表時間:2009-07-17 11:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:k )
發表時間:2009-06-04 11:49 PM


2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-05-19 09:59 PM