| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
| 2009-10-06 |
分類: 未分類 |
今日返學早退左!!!
勁辛苦囉!! t^t
又m痛又肚痛又凍!!~`
上堂柯左2次,落去M.I.個陣柯左1次>_<
今朝都係就咁飲左盒奶,
跟住...
午息叫呀媽黎接我返屋企!!!
落MI個陣....
仲係面清口唇白..超辛苦囉~
跟住成身都冇力....
落樓梯個陣,
好彩聶ming係我隔離..
唔係仆街a__a
辛苦..辛苦!
返到屋企食完飯就冇咩事..~好彩>
唔洗睇醫生...
唔係就要食藥啦!!!!
今日中史好似要test....
好彩早退左姐!!
哈哈-v-"
如果中史冇test到就Oh my吉吉啦!!T^T!~
|
| 發表時間:2009-10-06 03:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
今日中秋節呀!!-__-"
祝大家中秋節快樂...
大家玩得開唔開心呢?! kaka>_<
我玩得就好開心....好滿足.快樂^o^
2點塔615p去siu康個邊同聶ming,高ka一齊去燒野食,
仲有好多好多人架!!!
唔講哂出黎啦..ha
我地係聶ming屋企到玩D無聊野....
又係到將聶ming D公仔掉黎掉去..haha
跟住...差唔多到6點中...
高ka就走人lu..
咁我就同聶ming自己係間房到玩,
勁搞笑囉..哈哈a__a
咁聶ming房有隻公仔係蜜蜂,
個型係好似太古個隻野咁架,
跟住,
我一拳打落隻公仔到,
成個公仔係扁左囉!!!點知,,,,,,,
聶ming個反應勁搞笑,仲"嘩"左一聲!!
哈哈>_<佢個樣>難以形容!!
到左8點幾到,
就開始燒野食啦^o^
食左好多好多野...仲好好味tim..
不過,燒個陣真係好鬼熱。
一個字..........>>>> "正"
燒燒燒燒....燒到10點30到去左玩蠟燭....
玩到成個鐵罐都係火...
勁大火....又冇人鬧冇人理!!!
高ka仲問我係咪痴線tim囉!
隔離個D人仲話 "咁大火仲唔整識佢"
關佢撚事咩???
蠟燭唔咁玩,唔通點玩??
一支支咁點呀??
0n9仔先咁玩囉!!!
跟住,我地冇理佢....自己一路玩!!!
哈哈哈哈-v-"
跟住....玩到11點30到就返屋企打blog比你地睇啦!!
係咪好好人呢????
好眼訓啦....88>_<
打 長 左 小 小,但 係...睇 完 記 得 比 返 個 Cm 我.. 唔 好 睇 完 就 算 呀...凸 你 地- 3-" |
| 發表時間:2009-10-04 12:17 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過blog啦^o^
起碼都有4日多了!!
今日諗住同呀芯佢地出街,
但係,
返到屋企真係好累囉!! t^t
唉~~聽日都唔知去邊到玩好 中秋節,
個個都有佢自己ge節目囉!
咁我為有同D小學個D fd去玩啦!!!s0 sad...
聽日同fd去bbq!
都唔明點解要去沙灘囉!
有咩好玩???
今年ge中秋節都唔知點解唔會覺得happy架囉!!
好似好悶咁!!!! !唉t^t
我呀媽又唔比我去山景個邊玩囉吊!!>3<"
又話咩好多個D唔讀書ge人w0r~
白痴T^T
數學/中史又測驗啦!!!!咁快@_@"
數學ge第三課我真係好驚跟唔到^o^
死啦!!!!
開頭個到好似都唔係好明咁!!
我要努力讀好我ge書,
努力努力^o^
仲有呢,
天仔....我會等你,
希望我真係可以等到有呢一日na!!
我好相信我ge直覺係對的!!!
哈哈a__a""
聽日中秋節玩得開心D啦^^
祝你中秋節快樂!!!!by雅...^o^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
倒數4日 ~~~~~~~`
我要結果..結果...結果~~~ |
| 發表時間:2009-10-02 08:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
| 2009-09-27 |
分類: 未分類 |
今次camp雖然冇咩做,
但係都好攰囉!!!
今日要4:30起身...5點出去維園,
唔知千萬行定百萬行個陣,
我見到"八兩金"哈哈!!
好柒囉..
仲同我地講野tim...
笑死!!!!
唔講啦...好想訓教 88 |
| 發表時間:2009-09-27 03:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
吊.....
你自己唔塔洗打比我咩??
你地中意點咪點囉!!!!
無奈....
有邊一次你會唔會所謂"放我飛機先"???
冇囉!!!!
隻手痛仲係到咁粗露!!
低死囉!!!
就算有你地E兩個所謂ge朋友,
要唔要我都唔緊要....
做野又拖拖拉拉..
你地兩個做咩都唔同我講架啦t^t
係我打比你先同我講,
咁收皮啦...下下打比你???
我咪好唔得閒囉0n9""
我自己想做咩以後都唔會再同你地講...
同你講??你有冇同過我講呀!!!
我中意做咩唔會再問你..
講真,,問你都多餘啦!討厭~!!!
攰就唔入camp...笑左囉!!!
有幾攰呀??笑..>
你可以話個個人唔同ge.....係唔同s0???
唔想入camp唔洗講咁多E D你地所謂ge籍口囉!!!
你地唔入camp,
黃sir同我講左一句野.....
"攰唔入camp收皮啦"
唔好話我話na,
我個一刻勁同意黃sir講咩囉!!!
呵......t^t
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
倒數11日 ~~~~~~~`
我要結果..結果...結果~~~ |
| 發表時間:2009-09-25 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|