Free Pooh Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com ☆相片相反 鎖右鍵
hal0..歡迎你黎我個blog...
我個blog日日都會更新一次gA!!得閒,要入黎睇下我個blog w0r>3< 睇還睇..記得要留cm aR^^"
l0vesiunga
暱稱: ★小雅☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-02-20
2010-01-28
2010-01-27
2010-01-18
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 344
今日人氣: 0
累積人氣: 3194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

今日返學早退左!!!

勁辛苦囉!! t^t

又m痛又肚痛又凍!!~`

上堂柯左2次,落去M.I.個陣柯左1次>_<

今朝都係就咁飲左盒奶,

跟住...

午息叫呀媽黎接我返屋企!!!

落MI個陣....

仲係面清口唇白..超辛苦囉~

跟住成身都冇力....

落樓梯個陣,

好彩聶ming係我隔離..

唔係仆街a__a

辛苦..辛苦!

返到屋企食完飯就冇咩事..~好彩>

唔洗睇醫生...

唔係就要食藥啦!!!!

今日中史好似要test....

好彩早退左姐!!

哈哈-v-"

如果中史冇test到就Oh my吉吉啦!!T^T!~

發表時間:2009-10-06 03:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

今日中秋節呀!!-__-"

祝大家中秋節快樂...

大家玩得開唔開心呢?!  kaka>_<

我玩得就好開心....好滿足.快樂^o^

2點塔615p去siu康個邊同聶ming,高ka一齊去燒野食,

仲有好多好多人架!!!

唔講哂出黎啦..ha

我地係聶ming屋企到玩D無聊野....

又係到將聶ming D公仔掉黎掉去..haha

跟住...差唔多到6點中...

高ka就走人lu..

咁我就同聶ming自己係間房到玩,

勁搞笑囉..哈哈a__a

咁聶ming房有隻公仔係
蜜蜂,

個型係好似太古個隻野咁架,

跟住,

我一拳打落隻公仔到,

成個公仔係扁左囉!!!點知,,,,,,,

聶ming個反應勁搞笑,仲"嘩"左一聲!!

哈哈>_<佢個樣>難以形容!!


到左8點幾到,

就開始燒野食啦^o^


食左好多好多野...仲好好味tim..

不過,燒個陣真係好鬼熱。

一個字..........>>>>  "正"


燒燒燒燒....燒到10點30到去左玩蠟燭....

玩到成個鐵罐都係火...

勁大火....又冇人鬧冇人理!!!

高ka仲問我係咪痴線tim囉!

隔離個D人仲話  "咁大火仲唔整識佢"

關佢撚事咩???

蠟燭唔咁玩,唔通點玩??

一支支咁點呀??

0n9仔先咁玩囉!!!

跟住,我地冇理佢....自己一路玩!!!

哈哈哈哈-v-"

跟住....玩到11點30到就返屋企打blog比你地睇啦!!

係咪好好人呢????

好眼訓啦....88>_<



打 長 左 小 小,但 係...睇 完 記 得 比 返 個 Cm 我.. 唔 好 睇 完 就 算 呀...凸 你 地- 3-"

發表時間:2009-10-04 12:17 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


2009-10-02 分類: 未分類

好耐冇打過blog啦^o^
起碼都有4日多了!!
今日諗住同呀芯佢地出街,
但係,
返到屋企真係好累囉!! t^t
唉~~聽日都唔知去邊到玩好  中秋節,
個個都有佢自己ge節目囉!
咁我為有同D小學個D fd去玩啦!!!s0 sad...
聽日同fd去bbq!
都唔明點解要去沙灘囉!
有咩好玩???
今年ge中秋節都唔知點解唔會覺得happy架囉!!
好似好悶咁!!!! !唉t^t
我呀媽又唔比我去山景個邊玩囉吊!!>3<"
又話咩好多個D唔讀書ge人w0r~
白痴T^T

數學/中史又測驗啦!!!!咁快@_@"
數學ge第三課我真係好驚跟唔到^o^
死啦!!!!
開頭個到好似都唔係好明咁!!
我要努力讀好我ge書,
努力努力^o^

仲有呢,
天仔....我會等你,
希望我真係可以等到有呢一日na!!
我好相信我ge直覺係對的!!!
哈哈a__a""
聽日中秋節玩得開心D啦^^
祝你中秋節快樂!!!!by雅...^o^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
倒數4日 ~~~~~~~`
我要結果..結果...結果~~~

發表時間:2009-10-02 08:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27 分類: 未分類

今次camp雖然冇咩做,
但係都好攰囉!!!
今日要4:30起身...5點出去維園,
唔知千萬行定百萬行個陣,
我見到"八兩金"哈哈!!
好柒囉..
仲同我地講野tim...
笑死!!!!
唔講啦...好想訓教  88

發表時間:2009-09-27 03:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 分類: 未分類

吊.....
你自己唔塔洗打比我咩??
你地中意點咪點囉!!!!
無奈....
有邊一次你會唔會所謂"放我飛機先"???
冇囉!!!!
隻手痛仲係到咁粗露!!
低死囉!!!
就算有你地E兩個所謂ge朋友,
要唔要我都唔緊要....
做野又拖拖拉拉..
你地兩個做咩都唔同我講架啦t^t
係我打比你先同我講,
咁收皮啦...下下打比你???
我咪好唔得閒囉0n9""
我自己想做咩以後都唔會再同你地講...
同你講??你有冇同過我講呀!!!
我中意做咩唔會再問你..
講真,,問你都多餘啦!討厭~!!!
攰就唔入camp...笑左囉!!!
有幾攰呀??笑..>
你可以話個個人唔同ge.....係唔同s0???
唔想入camp唔洗講咁多E D你地所謂ge籍口囉!!!
你地唔入camp,
黃sir同我講左一句野.....
"攰唔入camp收皮啦"
唔好話我話na,
我個一刻勁同意黃sir講咩囉!!!
呵......t^t
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
倒數11日 ~~~~~~~`
我要結果..結果...結果~~~

發表時間:2009-09-25 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]