| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 14 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-10-14 07:27 PM |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
今日同呀ma佢地出左去西環!!!
其實...
我出左去到返黎我都唔知出去做咩....
哈哈-v-!~"笑左!!!
跟住......返到黎屯門,,,
就去左碼頭個邊食飯~~都0k啦(D野食)!
勁貴囉個間二宜樓....
我地四個人食左唔多野都400蚊!!
呃錢的~~~~~
唔怪得咁小人幫襯喇!!!
跟住食完飯返到黎屋企10點鐘啦!!!
唔沖涼即刻打blog,,,
好抵錫a__a!"
haha!!!!!
聽日去旅行....
仲可能落雨tim>_< 慘!!!! |
| 發表時間:2009-10-11 09:58 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| 2009-10-10 |
分類: 未分類 |
好ya!~
買左對新鞋.新鞋.新鞋...
成500幾蚊~好貴!!
仲要自己出~~~PK!!!
不過,,,
都唔係自己一個出哂ge?
我出3分2囉!~!呀ba就出3分1!!!
都好過冇-,-!~"
幾令呀....買左對金色~
唔比相你地睇啦!!!!唔想影..
影完又要入....入完又要揀,揀完又要send!!!煩~!-3-"
仲有4日 高ka生日lu....
都唔知送咩野比佢好~好難諗囉^o^
唉~唔送啦-3-"講笑ja!
唔講na!`bye"
|
| 發表時間:2009-10-10 07:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 |
分類: 未分類 |
今日返學第二堂P.E.,
咁我地就打排球na,唉.....
跟住,,
打完之後...
隻手有一到係種左,硬硬地tim...
勁痛囉!!痴線t^t
痛到隻手係用唔到力架囉!
連渣筆都冇力,
唉....好慘>_<
依家...睇返只係魚左....
魚左個到好似係紫色囉~
真係勁痛....
痛到我差d喊~!!
我以後都唔再打排球na~
排球白痴>_<
我上左咁多年ge PE 我未試過上到我咁樣架囉!!
真係PKPKPKPK!!!!
唉...
我同聶ming做左圖書館理員,
haha-__-!"
聽日開始要當值...
小息,午息,同埋放學都要當!!
幾好呀!!~唔錯a__a
我小學都係黎....勁好玩囉 haha~
好正>_<
呵呵~~~
數學test岩岩好合格-0-"!
40/80分!!比老師扣分扣得勁唔抵囉~
全部都係錯+ -個D野~唉!
有一題,,,,我係知道要做D咩野囉,但係唔唔識計個個條數!!
搞到冇左好多好多分-0-"!`
不過都好...pass
聶ming得個 6/80分!!
笑死 haha~!
星期一去旅行-0-
去一個都唔知咩ge地方"甲龍"!
無奈a__a"!~
唉!!!!!!!!
去完旅行星期二就放假!!
good-3-"!
今日講住呢到先!!88~ |
| 發表時間:2009-10-08 06:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|