| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
| 2009-11-12 |
分類: 未分類 |
其實都冇咩野好打-__-!"
hahaha-v-"!
今日上PE堂,跳遠-__-!"
跳遠遠到向前仆係到架囉~~
好彩miss wong係到~
哈哈-v-"
今日數學test,唔知合唔合格呢??
今次我一定要拎到85分以上(呢個係我個目標~)
傅sir教數學好大壓力呀!!!唉~
我呢家仲緊張緊-3-"!
全份卷機本上都冇咩唔識ge..我諗!!
加油@v@|!
哈哈~聶ming基本上係交空卷比傅sir囉!!笑笑笑..
我做完個陣,睇睇聶ming..
差唔多全部都空ge!!
唔溫書的少女-3-"!
聽日要當值!!
係圖書館借個兩本書到呢家都冇睇過咁制囉!!
好似係17號要還!!!嘻嘻-3-!"
Um~仲有咩講呢?
冇喇,唔諗喇~byebye |
| 發表時間:2009-11-12 05:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
| 2009-11-11 |
分類: 未分類 |
放左學,,
同左高ka去左新都個邊行!
又食D野咁,睇下33....就閃人lu.......
帶佢去我係邊間鋪到買33,
點知-3-"!
搵黎搵去都搵唔到係邊,但點知..我地原來走過左!!哈哈!!
因為我打左比媽咪,,佢話比我聽係邊到的~
笑笑笑^_^|!
yj整親隻腳,所以先返唔到學!!!
乜咁Q唔小心呀!!
見唔到你一眼我會死死死死架嘛!!哈哈~又唔知人地咁關心你t^t!
無奈-3-!"
仲以為做咩唔返tim-__-!" o哂!!!
唔知幾時..
翹翹問源jaii你有冇女朋友,跟住.....源jaii話,,做咩呀??你想溝我呀????
笑左囉!!
跟住源jaii仲要係msn同我講囉!!!!
行開na~唔該!!!~
°o○別再做戲,,╳×∥]]`` ●|□!*我受不了..*虛假的你≦;,-\
*愛情的代價 .:_+( 便是要付出你的心 - *
`‥"﹡ 我已不再傻,懂得痛,懂得哭,是你教我×*●
╳×*再沒有眼淚可以流下!,,
不要再send sms給我,我亦不會回覆你的每一句```~知道嗎????
雖然過了很久,但..我沒法子不說出去了....你也知道嗎?
再見了-3-!" |
| 發表時間:2009-11-11 08:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-11-08 08:26 PM |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|