Free Pooh Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com ☆相片相反 鎖右鍵
hal0..歡迎你黎我個blog...
我個blog日日都會更新一次gA!!得閒,要入黎睇下我個blog w0r>3< 睇還睇..記得要留cm aR^^"
l0vesiunga
暱稱: ★小雅☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-02-20
2010-01-28
2010-01-27
2010-01-18
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 344
今日人氣: 2
累積人氣: 3192
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

數學統測86分,

全部都錯得超唔抵囉(除左有1題!)

全部都係錯系"正負"升
覓又寫左降覓....真係PK!!

哈哈-__-!"不過都好ge...

完成到我ge目標~

嘻嘻v33v~!!

今日打邊爐~好味到!!!



聽日同聶ming,翹翹睇戲,

"" 關人7事 ""

跟住...

行下街咁喇~!!!!

聽日天文台話好凍~記住保重身體丫!!知嗎??


發表時間:2009-11-13 09:49 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

其實都冇咩野好打-__-!"

hahaha-v-"!

今日上PE堂,跳遠-__-!"

跳遠遠到向前仆係到架囉~~

好彩miss wong係到~

哈哈-v-"

今日數學test,唔知合唔合格呢??

今次我一定要拎到85分以上(呢個係我個目標~)

傅sir教數學好大壓力呀!!!唉~

我呢家仲緊張緊-3-"!

全份卷機本上都冇咩唔識ge..我諗!!

加油@v@|!

哈哈~聶ming基本上係交空卷比傅sir囉!!笑笑笑..

我做完個陣,睇睇聶ming..

差唔多全部都空ge!!

唔溫書的少女-3-"!

聽日要當值!!

係圖書館借個兩本書到呢家都冇睇過咁制囉!!

好似係17號要還!!!嘻嘻-3-!"

Um~仲有咩講呢?

冇喇,唔諗喇~byebye

發表時間:2009-11-12 05:46 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

放左學,,

同左高ka去左新都個邊行!

又食D野咁,睇下33....就閃人lu.......

帶佢去我係邊間鋪到買33,

點知-3-"!

搵黎搵去都搵唔到係邊,但點知..我地原來走過左!!哈哈!!

因為我打左比媽咪,,佢話比我聽係邊到的~

笑笑笑^_^|!

yj整親隻腳,所以先返唔到學!!!

乜咁Q唔小心呀!!

見唔到你一眼我會死死死死架嘛!!哈哈~又唔知人地咁關心你t^t!

無奈-3-!"

仲以為
做咩唔返tim-__-!" o哂!!!

唔知幾時..

翹翹問源jaii你有冇女朋友,跟住.....源jaii話,,做咩呀??你想溝我呀????

笑左囉!!

跟住源jaii仲要係msn同我講囉!!!!

行開na~唔該!!!~














°o○別再做戲,,╳×∥]]`` ●|□!*我受不了..*虛假的你≦;,-\

*愛情的代價 .:_+( 便是要付出你的心 - *

`‥"﹡ 我已不再傻,懂得痛,懂得哭,是你教我×*●

╳×*再沒有眼淚可以流下!,,

不要再send sms給我,我亦不會回覆你的每一句```~知道嗎????

雖然過了很久,但..我沒法子不說出去了....你也知道嗎?

再見了-3-!"

發表時間:2009-11-11 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

今日冇返到學>__<|!(途學-->講下ja!)
哈哈-0-"!
冇左我係咪好boring?!
我都知架na!!!~唔洗講...哈哈-v-"!
豆豆出返黎!!!萬歲@v@|!
我要買33呀~呢家冇33著得出街~t^t~
唉...好慘嗌!!!!

w0w....頭先去左市中心個邊睇33!!!
我睇中左對530蚊ge boot , 媽咪唔比我買唷!!~T^T~
跟住,睇唔岩boot就去左睇醫生!
you see!!!!睇次醫生都有咁多藥藥!!!!!

跟住...............又去左睇三三喇!!!!!
you see!!幾令呀!!!~`我覺得>_<|!
但係心心個件著上身睇令DD喇~~不過著上身好瘦(唔係好令!!見人見智!!)並不是哂命
"哈哈笑"個件 諗住呢件T-shirt , 短牛仔褲 , boot(棕色)!!
"心心"個件 諗住呢件33 , 長牛仔褲 , boot  或者 呢件33 , 絲襪(black!) , boot!!!!
 
跟住....買完三三就閃水@_@|!買得兩見咋咋咋咋咋!!!~`慘T^T
12點去到5點先返屋企-0-爽....

發表時間:2009-11-09 05:41 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-11-08 08:26 PM