Free Pooh Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com ☆相片相反 鎖右鍵
hal0..歡迎你黎我個blog...
我個blog日日都會更新一次gA!!得閒,要入黎睇下我個blog w0r>3< 睇還睇..記得要留cm aR^^"
l0vesiunga
暱稱: ★小雅☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-02-20
2010-01-28
2010-01-27
2010-01-18
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 344
今日人氣: 0
累積人氣: 3188
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

屌!!你睇鳩夠我個blog未呀(Ch1ngk1)??柒頭,,只係識得姣仔..死姣婆!!你冇撚fd咩??睇你D fd ga blog喇!!嗯,,我打bl0g比人睇,不過唔係比你對屎眼睇囉~睇鳩臭哂個bl0g~!!!!!!!!!!係丫,,我呢家話緊所有圖書館ge人丫(除莉莉!!)你快D報串比D miss 組長聽啦!仆街25仔~屌,,好撚0n鳩囉!!好撚驚呀呢家~點算姐?!以為自己邊撚個呀??黎叫我上去(管我??老幾呀?~你奶娘..),收系皮啦唔該你!唔想收就摺埋彈鳩開喇,,阻撚住哂..我呸!!~傻系~~..D圖書館組長,miss真係好撚仆街,屌!!真係未試過做都做到喊~好撚僧圖書館入面ge人,,邊個都係!!!系圖書館到做組員要比D仆街受氣?冇事嗎?!

睇完留Cm喇,,吊你老母系!0n撚鳩架?

發表時間:2009-12-20 10:50 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009-12-20 分類: 未分類

↓↓↓睇唔到就唔好睇啦!↓↓↓

↓↓↓睇唔到就唔好睇啦!↓↓↓




返琴日個篇blog先~!

琴日,,,

去左某某幼稚園到做義工!!!

係咪好有愛心呢~

哈哈^_^!

間幼稚園大到hihi

嘻..D小朋友勁重~搞到今日成身痛!慘t^t~

幫手中.......

.....................

到左唔知幾點就走lu,,

返到去4點30~超攰!

跟住,仲要去呀婆個邊做節!!!(黃大仙)

返屋企換三!

點知...

返到屋企門口先知自己冇帶"所是"我頂...

跟住打比阿媽!

不過打比阿媽都冇用,佢已經出左去呀婆個到~

但係,我都唔知點解會打囉!

跟住就著住件AC制服出去~

個對死人boot,整到隻腳好辛苦~!

7點左右出到去~

就7點30落街食飯!!!

食到.........................唔知幾點返屋企~

happy....有得返屋企na笑..

返到屋企都已經12點幾,,即上床訓教豬~第日先洗白白!





第二日....

起身,,,張披唔知去左邊..

周圍搵,,,,,

點知...掉左落地下囉!!無奈@o@!!哈哈...

跟住丫ba見到就幫我令返上黎!

訓返~

訓到好似1點起身!!

即開電腦,,係咁上網上網~到左2點3點左右洗白白~

5點幾又要再出去呀爺到做節!

出到去即食飯      爽死~哈

食到8點到返屋企~

9點左右返到屋企,,睇超級巨聲~




發表時間:2009-12-20 09:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

屌,,都0n鳩!收皮喇,,組長大撚哂咩~D miss又幫Q住哂..我唔覺得係我ge錯黎囉~我見住你令D書出黎特登比我上,,又話咩唔係喎,跟住唔鳩夠人講又講左去第二到..乜撚野事呀???唉...你係要人地誤會你關我叉事咩?!你如果唔係令D書出黎咁又會比我見到囉~我係2號位見住你令D書出黎又話唔係,,係咪0n99架?你老母系~D miss又話咩咩個個人都要上書..呢樣野我夠知喇!!個陣只得我一個上書囉,,係呀係呀..個個人都要上呀??低能仔~我未試過讀書讀到咁唔開心架囉!!!人讀書我讀書,讀到咁系樣...係呢間學校唔開心就多個開心!唉,,,又話咩錫我囉,,,but我睇唔到你邊忽錫我呀~
邊位呀?組長咋..鳩系唔該行遠D喇!!仲有,,我未試過當值當到咁撚唔開心囉~咩料呀?屌那星!屌,,下學期唔撚做呀...我唔鳩知咩事囉~好撚系想轉校,,,想離開一個傷心地大!今日cheak左3個書架,,又話咩組長又cheak3個,我就唔撚信囉~屌....唉,,好想轉校~我又唔係組長關我乜事姐??組員咋!!唉..有冇腦架?又話咩組長架野冇得唔聽,,,邊位呀?你係圖書館ge名意上係姐~組長,,笑死..你配呀?ic...but i  unseen you a group leater w0r!!!

發表時間:2009-12-18 06:47 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

比人話串tim..
你話我點算喇,,高興!!
仲話返學黎搵我傾計~
唔講你唔知> 小妹"我"嚇大架~
最多怕羞姐~!haha-__-|!
2c 1號 詩雅妹=]!窗口尾二個行第2個位,,過黎搵我喇!
我呢家冇仔呀,,快D同我談下情喇!!哈
過黎啦過黎啦!!
come on baby~銘豬` <  請問可唔可以嘔架?!笑..






好Q想放左黎隻公仔去!!
係日本買,,買完返黎冇用!!100%全新!!
哈哈.....
不過好得意@v@|!

發表時間:2009-12-15 08:19 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

唉~

我知道你睇左我個cm就會唔理我?!

我都估到,,但係,,,

如果你唔同我玩ge唔理我ge..

你會開心D我冇所謂囉~

我唔明點解你變到咁!!

我諗我識個個芯已經唔係呢家呢個..

我唔明點解你要咁"汁著"?

我唔明點解你要咁自私?

我唔明點解你呢家會變到咁?

我唔明點解你要咁對佢?

我唔明點解你唔會理下人地感受?

總之就好多????????na~

你曳都唔好曳得咁過火喇~下話?

唉..我知道我呢家會令到你覺得我會好黑你僧~

都係一句喇.....你開心我冇所謂!!!

你啤住我都唔緊要啦~


 


但係我最討厭D人,,,,     (唔好對號入坐 -- 謝謝!!^0^)

一同佢反左面,,之前講左D野比佢聽

佢就將人地D野講哂比D所謂ge朋友知!

你就算係我面前講我,鬧我,點樣都好~

我都冇所謂,,我唔會嬲.唔會唔開心

因為我知道,,我唔需要為左呢D野黎搞到自己咁樣丫!

咁樣值得咩?1分1毫都睇唔到有咩值得!

你講我,,我有興趣知道..

但係,,我唔想我做每一件事你都講(關於我)ge野!

只會令人覺得討厭~

都係個句喇,,,,

可能你會覺得 "有我同冇我呢個朋友都冇分別"~ic~!

我唔會咁"汁著"~

你中意點,,我理唔到你咁多!!!

都係一句喇.....你開心我冇所謂!!!


你係英文堂,,搞到關家豪咁!

我有諗過幫你應左佢~

但係miss羅會唔會信呢?大家都心知喇!!

我有諗過話比miss羅知係你做~

可能我會好多事,我跟本唔需要咁做!~

不過,,我覺得大家都係朋友~唔需要搞到大家都唔開心囉!!

緊本唔值得我去咁做!

(可能你覺得我扮哂野個D~)but,唔緊要!

只要你唔好搞佢,,我已經心滿意足~!




朋友...

你能夠看到它是你與他緣份

你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份

縱使你不知道這夥流星會何時消失

但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻

那就算流星走了你也不會後悔

請大家好好
珍惜身邊的每一個人

珍惜這段友誼



朋友就是 ~~ 即使是一點小感動,

一點小事情都想一起分享

朋友就是 ~~ 當你抱頭痛哭的時候,

扶著你肩膀的那個人

朋友就是 ~~ 當你面對人生挫折時,

一直緊握你那雙手

發表時間:2009-12-11 05:38 PM  [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]