| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
屌!!你睇鳩夠我個blog未呀(Ch1ngk1)??柒頭,,只係識得姣仔..死姣婆!!你冇撚fd咩??睇你D fd ga blog喇!!嗯,,我打bl0g比人睇,不過唔係比你對屎眼睇囉~睇鳩臭哂個bl0g~!!!!!!!!!!係丫,,我呢家話緊所有圖書館ge人丫(除莉莉!!)你快D報串比D miss 組長聽啦!仆街25仔~屌,,好撚0n鳩囉!!好撚驚呀呢家~點算姐?!以為自己邊撚個呀??黎叫我上去(管我??老幾呀?~你奶娘..),收系皮啦唔該你!唔想收就摺埋彈鳩開喇,,阻撚住哂..我呸!!~傻系~~..D圖書館組長,miss真係好撚仆街,屌!!真係未試過做都做到喊~好撚僧圖書館入面ge人,,邊個都係!!!系圖書館到做組員要比D仆街受氣?冇事嗎?!
睇完留Cm喇,,吊你老母系!0n撚鳩架?
|
| 發表時間:2009-12-20 10:50 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
↓↓↓睇唔到就唔好睇啦!↓↓↓
↓↓↓睇唔到就唔好睇啦!↓↓↓
打返琴日個篇blog先~!
琴日,,,
去左某某幼稚園到做義工!!!
係咪好有愛心呢~
哈哈^_^!
間幼稚園大到hihi
嘻..D小朋友勁重~搞到今日成身痛!慘t^t~
幫手中.......
.....................
到左唔知幾點就走lu,,
返到去4點30~超攰!
跟住,仲要去呀婆個邊做節!!!(黃大仙)
返屋企換三!
點知...
返到屋企門口先知自己冇帶"所是"我頂...
跟住打比阿媽!
不過打比阿媽都冇用,佢已經出左去呀婆個到~
但係,我都唔知點解會打囉!
跟住就著住件AC制服出去~
個對死人boot,整到隻腳好辛苦~!
7點左右出到去~
就7點30落街食飯!!!
食到.........................唔知幾點返屋企~
happy....有得返屋企na笑..
返到屋企都已經12點幾,,即上床訓教豬~第日先洗白白!
第二日....
起身,,,張披唔知去左邊..
周圍搵,,,,,
點知...掉左落地下囉!!無奈@o@!!哈哈...
跟住丫ba見到就幫我令返上黎!
訓返~
訓到好似1點起身!!
即開電腦,,係咁上網上網~到左2點3點左右洗白白~
5點幾又要再出去呀爺到做節!
出到去即食飯 爽死~哈
食到8點到返屋企~
9點左右返到屋企,,睇超級巨聲~
|
| 發表時間:2009-12-20 09:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 2009-12-18 |
分類: 未分類 |
屌,,都0n鳩!收皮喇,,組長大撚哂咩~D miss又幫Q住哂..我唔覺得係我ge錯黎囉~我見住你令D書出黎特登比我上,,又話咩唔係喎,跟住唔鳩夠人講又講左去第二到..乜撚野事呀???唉...你係要人地誤會你關我叉事咩?!你如果唔係令D書出黎咁又會比我見到囉~我係2號位見住你令D書出黎又話唔係,,係咪0n99架?你老母系~D miss又話咩咩個個人都要上書..呢樣野我夠知喇!!個陣只得我一個上書囉,,係呀係呀..個個人都要上呀??低能仔~我未試過讀書讀到咁唔開心架囉!!!人讀書我讀書,讀到咁系樣...係呢間學校唔開心就多個開心!唉,,,又話咩錫我囉,,,but我睇唔到你邊忽錫我呀~
邊位呀?組長咋..鳩系唔該行遠D喇!!仲有,,我未試過當值當到咁撚唔開心囉~咩料呀?屌那星!屌,,下學期唔撚做呀...我唔鳩知咩事囉~好撚系想轉校,,,想離開一個傷心地大!今日cheak左3個書架,,又話咩組長又cheak3個,我就唔撚信囉~屌....唉,,好想轉校~我又唔係組長關我乜事姐??組員咋!!唉..有冇腦架?又話咩組長架野冇得唔聽,,,邊位呀?你係圖書館ge名意上係姐~組長,,笑死..你配呀?ic...but i unseen you a group leater w0r!!!
|
| 發表時間:2009-12-18 06:47 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 2009-12-15 |
分類: 未分類 |
比人話串tim..
你話我點算喇,,高興!!
仲話返學黎搵我傾計~
唔講你唔知> 小妹"我"嚇大架~
最多怕羞姐~!haha-__-|!
2c 1號 詩雅妹=]!窗口尾二個行第2個位,,過黎搵我喇!
我呢家冇仔呀,,快D同我談下情喇!!哈
過黎啦過黎啦!!
come on baby~銘豬` < 請問可唔可以嘔架?!笑..

好Q想放左黎隻公仔去!!
係日本買,,買完返黎冇用!!100%全新!!
哈哈.....
不過好得意@v@|!
|
| 發表時間:2009-12-15 08:19 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 2009-12-11 |
分類: 未分類 |
唉~
我知道你睇左我個cm就會唔理我?!
我都估到,,但係,,,
如果你唔同我玩ge唔理我ge..
你會開心D我冇所謂囉~
我唔明點解你變到咁!!
我諗我識個個芯已經唔係呢家呢個..
我唔明點解你要咁"汁著"?
我唔明點解你要咁自私?
我唔明點解你呢家會變到咁?
我唔明點解你要咁對佢?
我唔明點解你唔會理下人地感受?
總之就好多????????na~
你曳都唔好曳得咁過火喇~下話?
唉..我知道我呢家會令到你覺得我會好黑你僧~
都係一句喇.....你開心我冇所謂!!!
你啤住我都唔緊要啦~
但係我最討厭D人,,,, (唔好對號入坐 -- 謝謝!!^0^)
一同佢反左面,,之前講左D野比佢聽
佢就將人地D野講哂比D所謂ge朋友知!
你就算係我面前講我,鬧我,點樣都好~
我都冇所謂,,我唔會嬲.唔會唔開心
因為我知道,,我唔需要為左呢D野黎搞到自己咁樣丫!
咁樣值得咩?1分1毫都睇唔到有咩值得!
你講我,,我有興趣知道..
但係,,我唔想我做每一件事你都講(關於我)ge野!
只會令人覺得討厭~
都係個句喇,,,,
可能你會覺得 "有我同冇我呢個朋友都冇分別"~ic~!
我唔會咁"汁著"~
你中意點,,我理唔到你咁多!!!
都係一句喇.....你開心我冇所謂!!!
你係英文堂,,搞到關家豪咁!
我有諗過幫你應左佢~
但係miss羅會唔會信呢?大家都心知喇!!
我有諗過話比miss羅知係你做~
可能我會好多事,我跟本唔需要咁做!~
不過,,我覺得大家都係朋友~唔需要搞到大家都唔開心囉!!
緊本唔值得我去咁做!
(可能你覺得我扮哂野個D~)but,唔緊要!
只要你唔好搞佢,,我已經心滿意足~!
朋友...
你能夠看到它是你與他的緣份
你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份
縱使你不知道這夥流星會何時消失
但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻
那就算流星走了你也不會後悔
請大家好好珍惜身邊的每一個人
珍惜這段友誼!
朋友就是 ~~ 即使是一點小感動,
一點小事情都想一起分享
朋友就是 ~~ 當你抱頭痛哭的時候,
扶著你肩膀的那個人
朋友就是 ~~ 當你面對人生挫折時,
一直緊握你那雙手
|
| 發表時間:2009-12-11 05:38 PM [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|