Free Pooh Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com ☆相片相反 鎖右鍵
hal0..歡迎你黎我個blog...
我個blog日日都會更新一次gA!!得閒,要入黎睇下我個blog w0r>3< 睇還睇..記得要留cm aR^^"
l0vesiunga
暱稱: ★小雅☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-02-20
2010-01-28
2010-01-27
2010-01-18
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 344
今日人氣: 0
累積人氣: 3190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-11-29 08:04 PM


2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


2009-11-28 分類: 未分類

都冇咩野打,比你地睇下gem訓教個seven樣先下!!

佢個陣係係美國讀緊書-__-!"




↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓








『飛釘gem-___-!"~笑笑笑!!』
 

發表時間:2009-11-28 12:29 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 分類: 未分類

屌...乜撚野事丫~

都0n鳩架...羅麗嫦你咪撚咁多事喇!!!

低能,,,,講到我好似教壞瑛瑛咁~

屌你老母咩???

又搞到瑛瑛喊,,,唉~~~

一個人要壞唔洗教都會壞囉??冇撚野丫你...凸-3-||

你講到咁系樣,咁我唔撚洗有朋友架囉!!!

乜都係我錯ga??

係ge...係你心目中我可能係垃圾,可能係最曳個個~岩aR..我應丫~s0 waht??

你係老師,就大撚哂!句句都完美的...

我呢D學生~句句都唔合你意架喇~點丫??唔鋸咩??

唔好以為你同瑛瑛講ge野,我會唔知囉!!!

屌你老母t^t!~

平時分要唔要都唔緊要...超

白白地痴~個腦洗唔洗cheak下先呀?

D工課你都唔洗比我做.....我亦都唔會做囉~你都講到我咁囉,,,

咁我做唔做都係一樣囉!!下話??

唉~!!!!

點丫??最尾一堂都要玩針對??冇野呀你??

屌~~~都kaikai地,,

原來老師都咁撚kai,學d小朋友玩針對囉~唉...

呵~~唔聽你話係咪好討厭丫?羅麗嫦

學你咋,,,你要玩針對我唔緊要架..其實~

時間我就多多~我仲年輕呀,,,死老野~哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 .....


慢慢用喇你~還掂我都唔洗搵你個科,,,

溫小一科s0 good.....---

要玩針對我知我實唔夠你黎架喎~所以唔洗驚...

你老師ma!!!你講ge野岩哂,,,我明~!

呢間咩學校黎架???

屌屌屌....勁撚嬲囉~~PK.....咩事丫???乜都係我錯!

發表時間:2009-11-24 07:16 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 分類: 未分類

今日同屋企人去左美孚影相,

跟住.....

就去左丫婆屋企!!

頂....成日去到丫婆到丫婆都要係到嘈嘈嘈!!!..

好Q煩囉~!!低能@@|

哈哈....

我兩隻眼總於有一日係同時雙眼皮,仲係好明顯架tim....!

好happy^_^!|

跟住...10點就返左屋企lu..!

跟住就打bl0g..

唉~~聽日又要對住個羅麗嫦t^t!~凸-3-"!

麻撚煩-__-!"

bb聰...你快D應成我喇^_^!|kakaa...

發表時間:2009-11-22 10:32 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


2009-11-20 分類: 未分類

今日羅麗嫦都有病,

收皮na~唔做咪唔做你D工課囉!

又話咩你午息交唔到以後睇住我做哂先得!!!妖......

羅麗嫦呢家煩左勁多,頂唔順囉~

又要做homework,默書同埋作交改正~勁多野做囉!!咩事????t^t~

勁煩-__-"!

之前做聆聽個陣,,,,孖堂黎囉

跟住...訓緊教又成Q日叫人起身~又話咩計考試分!

呢家爛分要唔要都吧啦!

我都注定左出年都係讀返C班!!!呵呵-v-"!

又話咩懶左咁多,低能

點解芯芯出貓出得咁撚勁架,,,凸-3-"

唉~~我默書呢D叻人就緊係出唔到喇~!haha>_<|講下ja...


芯芯-__-!我ge蟹蟹....Oh~baby!!!
芯芯,我要埋你個蟹蟹...
蟹蟹痕緊,點算丫?,s0 bad!呵-3-"

發表時間:2009-11-20 08:19 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]