琴晚11點幾就訓J0R LU ;
咪再喊喇哥哥 -.-
今朝6點幾7點醒J0R ; 跟住軒又醒 -.- 同佢SMS ; 到9點先起身開電腦..
發現上吾到CRAZY ; 到依家刀系 ; W0NGCW 先生你究竟搞乜叉 *
比mmw 講服j0r -.- 決定用付費空間 `
廁所網存.{WC H0sting} 有型吧xD
1年354 -.- ; 搵到5個人同我1齊夾 ;
有份夾錢GE人將會成為壇主 =]
跟住超多人ADD我 -.- RE佢地刀RE到癲甘制 -.-
食完飯 ;
開始整風格 .. 到目前為止仍然未完成 -V-!!!
多謝SISI 也*V* 整圖高手 *3*
我愛SISI XDD =) 佢幫我整J0R BG+ L0G0 =]
旦系其他自己1手包辦 -3333333- `
整到出門口 -) ' 去學素描 .
舊紙比我畫到不似人形 *
今次畫花 -.- ! 好難 -0- '
畫J0R 2個鐘頭刀仲未真系可以素 -.- !
慘丫/口\ !
就快行到返屋企 . 有雨落 .. 不過得幾滴 -V-!!!
點解吾落大D丫 T^T 我想再淋丫 /33333333\ *
CANDY 我刀好掛住你XP ' =]
CANDY知道J0R我1個秘密 -_______- !
|