琴晚訓吾著 . 同欣+恩SMS *
玩電腦 ; 用到冇電 `
之後就同YIN 傾電話 ; 傾到4點半 .
傾完再同佢SMS 1陣 *
5點到訓著 `
今朝8點就醒鬼J0R -_- G0D -0- '!
跟住就做功課 `
煲劇 ;.XD
煲完就SCAN 答案比KATY`
佢話 ; {你寫D字好令} XPPPP!
我寫D字潦成甘 -.- 吾令就假! *0* ''
KATY 原來是我肚裡的蟲 ' 呵呵 `=]
跟住佢SCAN 返PH0NETICS D 答案比我.
甘就完成1樣LU` WAKAka =]
夜夜發火-_- ! 非同小可 ;]
依家做緊中文 -V- ;!
同培 MSN ;
又系江湖同奈+HIN+夜佢地傾計 ;!
|