lUV_TING
暱稱: TING`-)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
will n0t use q00za a...
-b- '
=口= ''!
-V- ; TIRED ;
-口- '
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Crazy Kingd0m`-]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 147
今日人氣: 7
累積人氣: 2039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


-V- 分類: 未分類

琴晚真系 .. -v-
到到朝早6點幾7點先訓返 ;

跟住9點幾就醒j0r -0- 無言吧 !!勁無聊 -.- ' 系到狂整BG -_-
軒+恩0N了 ; 就同佢地傾 =)
1路刀好似DIN J0R甘 -0-
第1次系到狂整bg .. 而吾系整BANNER ;
之後見到有大雨 ; 就CALL 恩姐 -V-
點知等佢換完3果時 ; 就停J0R雨  -00- '
想點呢!?..
之後軒出J0R街 .. 發現到佢吾開心 ;
跟住又無無聊聊 -0- '
同小餅MSN ; 之後又傾電話 -_- '
佢講野好快 -V- ' 有時聽吾明 -.- `
跟住軒返 .
恩同我講J0R D 野 .. 有D內疚 *
依家軒又出J0R街 -V- ' 悶死我! `
JAMIE 又打泥 -.- '
7點又去學琴 ;

恩姐又知道J0R個秘密喇 -____- !
吾好爆出去丫T^T

講理想 講半天 又憑甚麼
講遠景 講到底 讓人幸福
這期望 我不配去擔當

若面上偶然有些沮喪 不必打探我
曾為誰孤單一個坐天光


人前人後 或者都不起眼
難怪每個夜晚 回家孤單進餐
明明沒氣力發光 世界何來耀眼
我構造太簡單 流淚嫌未夠悽慘

無謂談自己 只有自卑 屬於我
做不起討好角色 期望誰發現愛惜我
其實憑甚麼 資格無多 相信戀愛 不信可以被愛
心痛甚麼 習慣了孤單去過


不必高手教我

講細心 講信心 又憑甚麼 講到尾
講多一百句 但是誰人 陪我在每夜說天氣
或者 悲哀到用笑聲遮掩我未夠好 不爭氣
註定沒緣份成大器 我就每日去飾演 單身好戲

沒甚麼獎勵我

無謂談自己 只有自卑 屬於我
做不起討好角色 期望誰發現愛惜 六十歲也只得我
自己 得到甚麼 相信戀愛 不信可以被愛
差了甚麼 習慣了孤單去過 不必伸手救我
--------------------------------------------------------------------
我知道J0R D野 ; 有D心酸 ; 這事只有恩姐知 *
頭先學完琴 ;  好差 .. D考試歌 ` 吾掂 ;
拎J0R 準考證 . 睇下會吾會去BK房試下部琴 ..
總系覺得今次考試會肥佬 ; -V-
跟住行返屋企 ; 最初得幾滴雨 ..
點知差吾多返到屋企先開始大雨 -0-
其實對我泥講好細 -_- '
好想企系到淋 ... 旦系我冇 *
只系個步伐減慢J0R ' ..

有時..我真系吾知自己想點 ;
像是迷失了 .. *








訪客留言 (返回 lUV_TING 的日誌)


BERRIES* 於 2007-08-10 03:33 PM 發表:
若果..連自己的心意都不知道*
就按照自己的腳步再走一篇*
其實..每一件事作出的任何決定...
都一定會有人受到傷害..
這是不能避免的*
只是..我們只能把傷害減至最小*
而且*愈遲作出決定..
所給別人的痛苦就會愈大..
就算雨真的很小*
也是有的*你不能這樣的*
我有什麼值得你擔心..
那你快一些告訴我*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我或許已作出了決定 ..
你的病令我10分擔心 ;
Posted at 2007-08-10 05:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



欣. 於 2007-08-10 10:39 AM 發表:
知左咩呀. - -
會令你心酸.?!
好難得喎. - -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

IT IS A SECRET ; =)
有幾難得丫 -0-
Posted at 2007-08-10 12:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



berries_YuNg 於 2007-08-10 12:17 AM 發表:
m生又估到d咩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



偉哥...xD 於 2007-08-10 12:12 AM 發表:
我又估到一D野喇...XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知你勁喇m生 -0- 
Posted at 2007-08-10 08:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BERRIES* 於 2007-08-09 10:19 PM 發表:
迷失的時候..
要按照自己的心意去做..
只要向陽光的方向走..
你終有一天不會再迷失..
能夠找回自己..
但是..不能為自己作的任何決定而後悔的*
**
今天下了很大的雨*
傻女*不要再淋*
不然你會生病的*
你要小心照顧自己的身體才可以的*
你不可以要別人為你而擔心的*
**
什麼秘密?
說來聽聽可以嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實. 我連自己的心意也摸不清 ; 我寧願不作決定.
如果我作了任何1個決定 .. 肯定會有人受傷 '
到現在 ; 我還未找到只會傷到自己而傷不到別人的決定 ;
只是很小雨而已 ` 不怕喇 ;
我身體不會那麼差 `
YUNG你放心.我不會令你擔心 '
旦是我擔心你 * '
你要知的我當然可以告訴你 ;
這是因為你是我的best FRIEND '
 
Posted at 2007-08-10 08:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HINb `-] 於 2007-08-09 09:44 PM 發表:
你迷失了有我帶領你. 放心吧-V-
不要不HAPI LA-___________-
你有無野系得我先知GE JE- -
/___________________\""
有甚麼心事與我分享吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有些事情 .  你不知會好過知 .
系咩 ?! 得你先知?!
Posted at 2007-08-10 08:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



華0/// 於 2007-08-09 09:15 PM 發表:
加油哦~~~我相信你唔會肥嫁~~~SUPP U呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

華華 -.- 別要這樣看得起我 * 
Posted at 2007-08-09 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HINb `-] 於 2007-08-09 04:51 PM 發表:
我番泥喇 -V-. 呵
咁多秘密俾人知架-.-"
你今晚要訓番多D--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同1個秘密來的 =}
訓到會訓 -v- 
Posted at 2007-08-09 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]