琴晚11點幾12點就訓著 . =]
今朝8點幾醒; 隻右手勁痛囉救命 -_- !瑤哥哥真衰-.-!
JAMIE 打比我 ; 聽完我已經吾識去反應 . 1個又1個甘話要走 !
到底想點丫!?
跟住開電腦 ' 同軒MSN`
丫媽返 ; 系到狂鬧我 . 真系DIU X佢 -0-
被迫熄機 -.-;
跟住坐系張床到睇書 -_- 點知月睇月眼訓丫救命 /口\ '
之後去西9食PIZZA HUT ; 很飽的說 =]
隔離的那個BB仔很可愛的說 `
佢又望住我 -______________-!
旦系我刀系覺得琴日果個細路可愛D XP (;
食完系到行行行 ; -.- 好無聊 !
恩姐今日好似玩失蹤甘 -VVV-!
跟住返屋企 ;
同BA0 + HIN MSN`-}
原來包仔得11歲 -V- ' 超佩服她的整圖技術丫/口\!
自卑了 -333-!
|