琴晚同YUNG 傾電話 ;
傾到喊 .. 知道J0R 好多好多野 -V- '
喊J0R個幾2個鐘 ; 又有笑 '
成個DIN J0R甘 -0- !
傾到3點幾就訓 ;
今朝1起身 -.- 對眼是腫的 ; 搵冰敷先冇野 -__- !
之後開機 -0- '
同HIN 傾MSN `
又打機 -V- ' 旦系超LAG -0- ' 跟住冇玩了 ;.
幫TANTAN整GIF -.- '
佢SD過泥D相 -V- '
全部刀同CHL0E影. 好令女 *0*
跟住DADA + YUNG +恩姐 CALL 我出泥 `
去又1 -V- !!
系CAFE 到坐 -__- "
見到DA 送比YUNG D 禮物 ;
心思不少耶*V*
之後就去西9 `
見CANDY未到就行 -.- '
搞搞下我就自己哩J0R系1角 -0- !
YUNG CALL 我先出返去 哈 *
跟住收錢 XDD '
HIN果D 岩岩好59 -0- '
夠哂碎 *XPP
跟住恩+YUNG+DA+CANDY 去我屋企 ;
比YUNG用J0R部腦 -0- !
唯有用手提電腦 -V-! '
3點DA走佬*V*
4點我地走佬 XPP ;
CANDY 比MIZ 鬧 -0- 吾好意思丫 T^T
我就學素描 -3333- !
放J0R返龜 '
同HIN + 蚊 + 罐MSN =) '
|