琴晚同恩 + 軒 sms -v- '
12點幾訓 ; '
今朝6點幾醒j0r -0- 痴線 -v-
跟住開機 ; 打j0r 陣 heat pr0ject !
之後就同軒傾msn ;
珊去j0r佢屋企b0r *v* '
跟住就同軒傾電話 ;
玩heat pr0ject wif 軒 + 表弟 ; {用手提電腦}.
我同表弟夾攻佢 . 佢死哂喇 xDD
部主機又比mk 狂震 -_- '
佢個所謂GE理由就系 {我想睇下你部機勁吾勁 ; 會吾會甘易死機}
明玩野姐 -.- 我部機勁吾勁關你咩事丫 -V-
依家又無無聊聊甘系到整ban -.-
仲有這是下午茶時間 =]
食緊出前1丁-v-!!
陣間出去學跳舞 =_= !
|