琴晚同恩姐SMS過下 -.-
12點幾1點訓.
今朝8點幾醒了 -V- ; 玩電腦 -0- 0N江湖 ..
壇上吾到 ; W0NGCW你又想點 !?
我忍夠你!
1路刀超無聊 -_- ! 同奈奈傾計 .
跟住出又1搵CANDY -0- ;
去J0R 入數 -_- ' 成間銀行得我同CANDY 系{小朋友} ;
個個系到望住哂 -333333- !
入完去食野. 食M記 -_- '
請J0R CANDY 食 -﹏- `{為的.只是要那本英文ANS} -0- ;
之後就閃水 -_- ;
返到去 .. SD E-MAIL 比廁所網存 -____-!!
跟住又1路0N江湖; 抄功課 .
奈奈同葉葉嗌交. 好彩最後冇事 ;]
1路抄 -.- 1路等封確認信 .
最後! 我收到喇 * 哈. 勁開心 XDD
比奈奈同夜夜同丫葉話我傻 -_- '!
玩J0R上色 -0- ' MSN 個頭像就系我上完色之後GE制成品XD !
又同MK+蚊老婆傾J0R陣 .
同過軒.珊傾MSN .
同KT 傾MSN .. 知道了1些事;
旦不用怕喇; 有我在你身邊麻XP '
明晚去 NIGHT J0URNEY ..
大家聽晚通常刀吾會搵到我咖喇 *
作出了的決定 ..
原來是錯的 `
|