琴日NIGHT J0URNEY CANCEL J0R`淋J0R2次雨.仲系0K大果D.正!
等講CANCEL 之前系到等 -_- '
個CPL 叫我地玩自我介紹.
好吾好彩地 -_-
我第1個比人篤中 -V- !
跟住我梗系要搵人陪葬喇哈哈 . 就系VIVIAN喇.
好衰吧 . XP 誰叫她在偷笑 ;]
成個FLT 得我同佢系210 - - ! 無奈了. =D
講講下比我見到BETTY 條仔 {樂樂.}哈哈 - V - '
見到佢吾系CPL - - 有D驚嚇 -0- '
有乜理由條女仲高級過條仔先得咖 - - !
跟住10點幾11點先走 -V- ;
返到屋企沖涼. XDD
1點幾2點訓. =]
今日8點幾醒 . 9點幾先開機 ;玩J0R陣. 去學琴 *
學完就去J0R 丫婆屋企.
拜神-_- !
勁熱 -0- ; 又多蚊 - -
我中哂招! *
拜完上佢屋企坐 -333-`
跟住玩J0R陣電腦`
玩完又坐 -\/-`
跟住陪表弟+細佬落去. -_- '
無聊到死;
跟住返龜.
狂整壇D野-0- '!
同HIN傾過下MSN .
mmw 搞吾掂!
搵wingka接力-[]-!
WINGKA 是1等1高手 - -
依家仲正值努力中 .
|