今日;;凌晨3點幾要起身了
4點到出門去機場了`
天氣好凍=]`
去到機場擺低旅行去左食野
好warm` 好想你系我身邊l0r
搭8點機-,-系機到訓教教
10點到到左lu<333` 0k凍拉
為左你帶左部n0teb00k去呵呵v33v`
首先;;去浸溫泉;>好正喔=]
冇令仔哈哈`
之後去食lunch` 好好味牙^V^/>
之後忘了哈哈(33`
我戈團有壹戈好可愛既小孩=]`
有壹戈令仔哈哈`
放心`我是不會溝佢的`
then;去101大樓;
買了少少野(3`
吾知你中意d咩=)`
之前去食d1nner`
壹到食壹到打哈哈(3`
d野食好正
等陣去市林夜市`
有好多野野食`
好驚去完戈旅行`肥左好多呢哈哈`
希望你吾會吾要我拉哈哈^333^`
我爰你牙老弓`
你吾好去溝女丫.V.
|